Обережно " ВСЕ ДЛЯ ГАЗУ"

  • Kadet25
  • Kadet25 аватар Автор теми
  • Відвідувач
  • Відвідувач
11 груд. 2014 08:03 #94954 від Kadet25
Обережно " ВСЕ ДЛЯ ГАЗУ" був створений Kadet25
Менше року тому мною було придбано парапетну газову колонку в магазині" ВСЕ ДЛЯ ГАЗУ ПАТ ШЕПЕТІВКАГАЗ". Перед купівлею колонки мною було замовлено в ПАТ ШЕПЕТІВКАГАЗ проект на встановлення данного газового приладу, виконано всі технічні вимоги, придано індикатор газу та їхніми ж працівниками було перероблено газогін та встановлено колонку, пристрій було поставлено на облік в абонетському відділі ПАТ ШЕПЕТІВКАГАЗ. На сьгоднішній день колонка вийшла з ладу, а термін діїї гарантії ще три місяці. Звернувшись в магазин за гарантійним обслуговуванням мені по хамськи пояснили, що колонка заморожена, а цей випадок не підпадає під гарантійне обслуговування і взагалі у мене в паспорті на колонку не проставлено штамп про введення її в експлуатацію тому тим більше я немаю права на її гарантійне обслуговування. На мої доводи що всі дії від отримання дозволу до встановлення і запуску приладу проводила саме ваша організація і чому даний запис в паспорті відсутній є і їхня провина, тому було погоджено що до мене прийде комісія яка встановить причину поломки колонки. Але у визначений час замість комісії по встановленню причини поломки приладу, але під її виглядом з"явилась комісія яка опломбувала прилад в з"язку з відсутністю того самого штампу про введення в експлуатауію. Так що рекомендую всім хто хоче придбати газові прилади не мати справ з паном Таганом з магазину ВСЕ ДЛЯ ГАЗУ, і котролювати всі дії працівників ПАТ ШЕПЕТІВКАГАЗ які вони здійснюють з газовими приладами та вимагати від них документального підтвердження.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • kadet_26
  • kadet_26 аватар Автор теми
  • Відвідувач
  • Відвідувач
11 груд. 2014 10:55 #94955 від kadet_26
Відповідь від kadet_26 у темі Обережно " ВСЕ ДЛЯ ГАЗУ"
Ну то чо хавальнік роззявив? залізь в Інет, почитай про порядок встановлення газових приладів, гарантійний договір почитай вніматєльно - потім вже бабло віддавай, лох.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Старик Хотабыч
  • Старик Хотабыч аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
11 груд. 2014 13:52 #94958 від Старик Хотабыч
Відповідь від Старик Хотабыч у темі Обережно " ВСЕ ДЛЯ ГАЗУ"

Ну то чо хавальнік роззявив? залізь в Інет, почитай про порядок встановлення газових приладів, гарантійний договір почитай вніматєльно - потім вже бабло віддавай, лох.

Правила почитай, а потім пиши дописи на форумі, не ЛОХ.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Старик Хотабыч
  • Старик Хотабыч аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
11 груд. 2014 13:54 #94959 від Старик Хотабыч
Відповідь від Старик Хотабыч у темі Обережно " ВСЕ ДЛЯ ГАЗУ"
25-му кадету -У вас дійсно не гарантійний випадок, і ви навряд чогось від них доб"єтесь

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Kadet 25
  • Kadet 25 аватар Автор теми
  • Відвідувач
  • Відвідувач
11 груд. 2014 20:13 #94961 від Kadet 25
Відповідь від Kadet 25 у темі Обережно " ВСЕ ДЛЯ ГАЗУ"

Ну то чо хавальнік роззявив? залізь в Інет, почитай про порядок встановлення газових приладів, гарантійний договір почитай вніматєльно - потім вже бабло віддавай, лох.

А чому вас так зачепила дана тема на форумі? Ви маєте відношення до цього магазину?

Ця тема є лише для того щоб інформувати спільноту про нечесні методи ведення бізнесу працівниками магазину ВСЕ ДЛЯ ГАЗУ які вони поєднують з використанням використанням дозвільних функцій держави не для контролю за безпекою використання газових приладів, а для розправи з покупцями які пред"являють претензії. Надіюсь що ЛОХів стане менше.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Таган А.В.
  • Таган А.В. аватар Автор теми
  • Відвідувач
  • Відвідувач
11 груд. 2014 23:41 #94962 від Таган А.В.
Відповідь від Таган А.В. у темі Обережно " ВСЕ ДЛЯ ГАЗУ"
шановний пан Кайгородов (кадет_25) перш ніж писати відгуки в інтернеті я би порадив вам уважно вивчити інструкцію з експлуатаціії вашої колонки, якщо вам зручніше користуватись інтенетом, ніж паперовими носіями - ось вам ссилка на сайт виробника: www.aquaheat.info/gwh_gorinnya/turbo. Щодо вашого звернення я би порадив вам виносити на розсуд читачів форуму всю інформацію а не часткові факти, а саме: 1) пусконалагоджувальних робіт по вашому приладу проведено не було, про що свідчить відсутність запису в гарантійних документах. 2)після нещодавніх морозів віша жінка звернулась із заявкою про ремонт колонки, а саме протікання води із середини. Слюсар, який прийшов на виклик пояснив вам причину протікання розморожуванням теплообмінника, що не є гарантійним випадком. Пояснення працівника вас незадовільнили. Далі ви прийшли в магазин, доволі емоційно вимагая відремонтувати колонку. Я, як начальник сервіс-центру пояснив вам неможливість гарантіного ремонту. вас це також не задовільнило; далі було запропоновано комісійне обстеження непрацюючого приладу, на яке ви погодились. 3)При комісійном обстеженні по вашій заявці було складено акт, від підпису якого ви відмовились (?), а також було виявлено, що прилад було встановлено з порушенням "Правил систем газопостачання" та ДБН 2001-2-1"Газопостачання" Ці порушення було зафіксовано в акті-попередженні та встановленно строк для усунення порушень. Непрацюючу колонку було опломбовано на час проведення ремонту. Та на останок, сервіс центр ПАТ Шепетівкагаз займається обсугованням дуже багатьох марок та типів опалювального обладнання різних виробників ( я особисто впевнений що кадет25 про існування та призначення більшості навіть не здогадується) на цьму ринку ми працюємо більше 10-ти років,нашими клієнтами є задоволені власники більше 12 тисяч приладів, придбаних за час існування магазину ВСЕ ДЛЯ ГАЗУ, жодне запитання задане клієнтом не остається без відповіді. Єдине, в чому я погоджуюсь з вами у вашому пості це те, що всі дії які проводяться з газовими приладами мають документуватись і контролювати це має саме власник обладнання. З повагою до читачів сайту, Таган Андрій, начальник сервіс-центру ПАТ ШЕПЕТІВКАГАЗ

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Kadet25
  • Kadet25 аватар Автор теми
  • Відвідувач
  • Відвідувач
12 груд. 2014 20:13 #94969 від Kadet25
Відповідь від Kadet25 у темі Обережно " ВСЕ ДЛЯ ГАЗУ"
1) пусконалагоджувальних робіт по вашому приладу проведено не було, про що свідчить відсутність запису в гарантійних документах.
Саме про це я і кажу що всі роботи починаючи від внесення змін до проекту закінчуючи монтажем здійснювали Ви, а запису про це в гарантійних документах немає.
3)При комісійном обстеженні по вашій заявці було складено акт, від підпису якого ви відмовились (?)
Так дійсно я звернувся за комісійним обстеженням причин виходу приладу з ладу, а отримав комісію на відключенню газу по причині самовільного пуску, в зв"язку з відсутністю того самого запису в гарантійних документах.

Я дуже радий що у Вас така велика клієнтська база і великий асортимент, та Ви так довго знаходитесь на цьому ринку. Але це скоріш за все завдяки тому що в Шепетівці з вами важко конкурувати, так як більшість людей обирає саме Вас не по причині найкращого асортименту, якісних приладів, зручних умов обслуговування, що є ознакою нормальної конкуренції на ринку товарів та послуг, а в зв"язку із тим що прикупівлі вашого товару легше уникнути проблем з ПАТ ШЕПЕТІВКАГАЗ при оформленні дозволів.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Час відкриття сторінки: 0.268 секунд