"ОАЗИС" - острів "браку"?

  • Symbioz
  • Symbioz аватар Автор теми
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
01 груд. 2014 22:47 #94844 від Symbioz
"ОАЗИС" - острів "браку"? був створений Symbioz
Знайомі придбали в м-ні "Оазис" телевізор малознайомої марки, отримали чек і гарантію на руки. Прийшли додому, включили телевізор і почали насолоджуватись рухомою картинокю))). Та проте, недовго, через декілька годин - на наступний день, телевізор "здох". Відвезли його в Оазис - мов телевізор х-ня, замініть його - ніфіга, умови гарантії, тощо, "На ремонт!!!". Через 7-8 днів приходить з ремонту - заміна плати (замість нового - ремонтний телевізор) і знову працює 1 день і знову здихає, знову в магазин, знову ремонт - знову заміна вже іншої плати. Ніби доводльні, ніби телевізор вже знову вдома і тут знову на наступний день "здихає" - наразі вже на третьому ремонті - на заміні третьої "останньої" плати. "Щасливі" власник в очікуванні "нового" телевізора...

Одного не розумію - завжди чую, що Оазис торгує "конфіскатом", чи це правда? Чи хтось чув подібне? Чи це правда? Але ж конфіскат не означає брак???

Спор на форуме - это всё равно, что олимпиада среди умственно отсталых. Даже если ты победил - ты всё равно......умственно отсталый.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • LuK
  • LuK аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
Більше
01 груд. 2014 22:52 - 01 груд. 2014 22:53 #94845 від LuK
Відповідь від LuK у темі "ОАЗИС" - острів "браку"?
бабусі у таких випадках кажуть
-То пороблено... :dry: :lol:
може то партія телевізорів така "щаслива" ?
у мене проблем з їх технікою поки ( ТТТ) не виникало
Останнє редагування: 01 груд. 2014 22:53 ким LuK.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
01 груд. 2014 23:38 #94848 від Dj Os
Відповідь від Dj Os у темі "ОАЗИС" - острів "браку"?
Ніразу там нічого не купував, бо особисто я там нічого толкового знайти не можу. А взагалі стараюсь купувати щось в мережах, тоді різні проблеми легше вирішувати, бо мережеві компанії хоч трошки дорожать репутацією.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Споживач
  • Споживач аватар
  • Відвідувач
  • Відвідувач
02 груд. 2014 10:24 #94854 від Споживач
Відповідь від Споживач у темі "ОАЗИС" - острів "браку"?
Про товар нічого не знаю а власник ще той Х*Й, зробить все щоб нічого вам не відшкодовувати.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Ленчик
  • Ленчик аватар
  • Відвідувач
  • Відвідувач
02 груд. 2014 10:30 #94855 від Ленчик
Відповідь від Ленчик у темі "ОАЗИС" - острів "браку"?
ЗАКОН УКРАЇНИ
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Старик Хотабыч
  • Старик Хотабыч аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
02 груд. 2014 19:25 #94862 від Старик Хотабыч
Відповідь від Старик Хотабыч у темі "ОАЗИС" - острів "браку"?
Купував там техніку неодноразово, правда мелочовка- СВЧ, блендер, витяжку, ТТ проблем не було. І сподобалось те, що не впарюють всяку фі..ню типу додаткового сервісу, і т.д.
А взагалі якщо купуєш не фірму, а якусь "якахумбу", до треба бути готовим до таких прикрих ситуацій, як тут писали про телевізор, сервіс скрізь різний і магазин тут ні при чому.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Customer
  • Customer аватар
  • Відвідувач
  • Відвідувач
24 бер. 2017 18:19 #111866 від Customer
Відповідь від Customer у темі "ОАЗИС" - острів "браку"?
Жахливий магазин! Найгірший в місті! Товари завжди поганої якості та сумнівного походження! До того ж, придбавши тут товар про сервіс та гарантійне обслуговування можете просто-напросто забути . Намагався придбати холодильник в цьому магазині... тепер радий, що передумав. До того ж обслуговування нікудишнє. Вам не тільки не допоможуть з вибором товару, а й цілком ймовірно проігнорують, інколи в досить грубій формі. Категорично не рекомендую Оазис в Шепетівці.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Customer
  • Customer аватар
  • Відвідувач
  • Відвідувач
24 бер. 2017 18:23 #111867 від Customer
Відповідь від Customer у темі "ОАЗИС" - острів "браку"?
Так, найгірше в цьому магазині - це власник. Якщо з продавцями ще можна щось вирішити, то власник вставить вам палкий в усі колеса.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • myron
  • myron аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
25 бер. 2017 00:18 - 25 бер. 2017 00:20 #111883 від myron
Відповідь від myron у темі "ОАЗИС" - острів "браку"?
Там швидше всього торгують неліквідом та контрабасом! Сам там купував техніку пральну машину та мікрохвильову піч фірми LG! З пралкою проблем нема 7 рік пішов а от в мікрохвильовій печі не працював нижній тен якй відкидається але це все було виявлено після закінчення гарантії вилікувалося підключенням роз'ємів всередині апарату і все 7 років впринципі не погано! А от стосовно сумнівних марок апаратури яка ціна такий і апарат! Ніколи не беру китай ( XORO, ONIDA, BRAVIS, CHANCHONG, TCL) і так тд. Я задоволений своїми покупками в цьому магазині!
Останнє редагування: 25 бер. 2017 00:20 ким myron.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Час відкриття сторінки: 0.618 секунд