Проблемы интернета от интерлинка

  • admin
  • admin аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
Більше
21 жовт. 2011 15:31 #72088 від admin
Ви що представник інтерлінку, що відповідаєте за них?Щодо РЕСу то по-перше коли їм телефонуєш трубку брали завжди, по-друге Інтерлінк це інтернет-провайдер, а всі поважаючі себе інтернет-провайдери завжди повідомляють які несправності в них стались і коли приблизно їх полагодять.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Vent
  • Vent аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
21 жовт. 2011 16:07 #72089 від Vent

Admin;72088 пише: Ви що представник інтерлінку, що відповідаєте за них?Щодо РЕСу то по-перше коли їм телефонуєш трубку брали завжди, по-друге Інтерлінк це інтернет-провайдер, а всі поважаючі себе інтернет-провайдери завжди повідомляють які несправності в них стались і коли приблизно їх полагодять.

Да Я представник їх, ще з часів до того Як вони зявились у Шепетівці.А про телефон любязний розбирайтеся з укртелекомом, т.к. завжди у офісі Інтерлінку беруть трубку і відповідають з 9-00 до 18-00 у робочі дні.Шось Я не пригадую коли Києвстар повідомляв шо в них будуть проблеми з пятниці по понеділок ті, та Укртелеком жодного разу не повідомляли, чи вони не поважаючі себе?

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
21 жовт. 2011 16:11 #72090 від Квіточка

Admin;72088 пише: Ви що представник інтерлінку, що відповідаєте за них?Щодо РЕСу то по-перше коли їм телефонуєш трубку брали завжди, по-друге Інтерлінк це інтернет-провайдер, а всі поважаючі себе інтернет-провайдери завжди повідомляють які несправності в них стались і коли приблизно їх полагодять.

Для того щоб зрозуміти наскільки важко дати відповідь кільком сотням людей на одне і теж запитання не потрібно бути представником їхньої фірми.Якщо Ви не працювали в такій сфері то ви цього не зрозумієте.
Додано о 16:11
Попереднє повідомлення було написане в 16:08

Vent;72089 пише: Да Я представник їх, ще з часів до того Як вони зявились у Шепетівці.А про телефон любязний розбирайтеся з укртелекомом, т.к. завжди у офісі Інтерлінку беруть трубку і відповідають з 9-00 до 18-00 у робочі дні.Шось Я не пригадую коли Києвстар повідомляв шо в них будуть проблеми з пятниці по понеділок ті, та Укртелеком жодного разу не повідомляли, чи вони не поважаючі себе?

Я з вами цілком згідна.))))))))))))))

Портят людей не сигареты, не алкоголь и не образ жизни. Это всё мелочи по сравнению с тем, как портят людей люди...

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • admin
  • admin аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
Більше
21 жовт. 2011 16:53 #72096 від admin

Шось Я не пригадую коли Києвстар повідомляв шо в них будуть проблеми з пятниці по понеділок ті, та Укртелеком жодного разу не повідомляли, чи вони не поважаючі себе?

Ви мене не зрозуміли, від поломок не застрахований ніхто. Я не кажу що вони мали повідомити про поломку зазделегіть. Я кажу про те що коли поломка вже сталась, то провайдер зобов'язаний повідомити про неї на свому сайті або хоча б відповідати на телефонні дзвінки. Чимало моїх знайомих телефонували і в офісі не брали слухавку.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • akela1982
  • akela1982 аватар Автор теми
  • Учасник-експерт
  • Учасник-експерт
Більше
21 жовт. 2011 20:09 #72104 від akela1982
а я дозвонился с первого раза выяснил что интернета нет и неизвестно когда появится но киевстар на такой же звонок начал делать из меня дурака
Додано о 20:05
Попереднє повідомлення було написане в 20:00
с другой стороны причину отсутствия интернета не всегда сразу можно локализовать и определиться когда она будет устранена. кроме того нетишинские админы форума как бы не всегда в курсе наших проблем а на наш сайт интерлинка мало количество посетителей потому на нем и нету новостей
Додано о 20:09
Попереднє повідомлення було написане в 20:05
для людей требующих надежного подключения к всемирной паутине рекомендовал бы держать резервный интернет и роутер с двумя входами и балансировкой нагрузки и файловером админ точно мог бы себе позволить такую вещь чтобы не заводить на форуме дискуссий по вопросам какие провайдеры плохие а провайдеры у нас в городе все не без греха

Під час війни сидять"бандерівці" в окопі, раптом з`являються радянські танки. Один другому каже: - Що це за запах, побратиме? Ти що, обісрався?-...

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Vent
  • Vent аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
21 жовт. 2011 20:18 #72107 від Vent

akela1982;72104 пише: для людей требующих надежного подключения к всемирной паутине рекомендовал бы держать резервный интернет и роутер с двумя входами и балансировкой нагрузки и файловером админ точно мог бы себе позволить такую вещь чтобы не заводить на форуме дискуссий по вопросам какие провайдеры плохие а провайдеры у нас в городе все не без греха

Полностью согласен. Админ не поднимай бучу из ничего. А то будешь как тот питерский клоун "НИ ЕДИНОГО РАЗРЫВА!!!!!!" (
) даже фубу тебе с ним подарю! P.S. Админ без обид но Ты для меня похож на абонента Уральского )))

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • admin
  • admin аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
Більше
22 жовт. 2011 00:58 #72111 від admin
Я апелюю до вас від всіх абонентів Інтерлінку, які на протязі дня звертались в чат підтримки сайту, хоч він і не являється чатом підтримки провайдеру. Вже вкотре наголошую - повідомлення на офіційному сайті значно спростило би життя як працівникам Інтерлінку так і їх клієнтам.Особисто в мене взагалі інший провайдер, стосовно Інтерлінку я все сказав. Не бачу сенсу надалі обговорювати одне і те саме по другому колу.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Vent
  • Vent аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
22 жовт. 2011 20:07 #72123 від Vent

Admin;72111 пише: Я апелюю до вас від всіх абонентів Інтерлінку, які на протязі дня звертались в чат підтримки сайту, хоч він і не являється чатом підтримки провайдеру. Вже вкотре наголошую - повідомлення на офіційному сайті значно спростило би життя як працівникам Інтерлінку так і їх клієнтам.Особисто в мене взагалі інший провайдер, стосовно Інтерлінку я все сказав. Не бачу сенсу надалі обговорювати одне і те саме по другому колу.

Нема кому адмінити, реорганізація понімаєшлі. І взагалі скоріш за все сайту та форуму не буде Шепетівського, також можливо і порталу.Якшо бажаєте АДМІНе то можете вести рубріку "погода на завтра" тіпа коли і на скільки пропаде інтернет по прогнозам Вашим і т.п.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
16 лист. 2011 17:54 #72739 від Dj Os

Для того щоб зрозуміти наскільки важко дати відповідь кільком сотням людей на одне і теж запитання не потрібно бути представником їхньої фірми.Якщо Ви не працювали в такій сфері то ви цього не зрозумієте.

Автовідповідч поставте. Блін сьогодні знову не було нету пів дня, звонив двічі...трубку навіть не брали. Шо в них опять не так? Пару ж тижнів все нормально працювало

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dentist
  • Dentist аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
Більше
16 лист. 2011 21:54 #72749 від Dentist

Dj Os;72739 пише: Пару ж тижнів все нормально працювало

а чого так багато? непорядок...

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Час відкриття сторінки: 0.159 секунд
0
репостів
0
репостів