Компанія Google почала блокувати надокучливу рекламу

  • Anykey
  • Anykey аватар Автор теми
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
18 лют. 2018 09:44 #116899 від Anykey
З четверга, 15 лютого, компанія Google у власному браузері Chrome офіційно почала блокувати рекламу, яка не відповідає правилам.
Компанія заявляла про плани включити в браузер Chrome інструменти для блокування реклами ще в квітні 2017 року, – інформує Finance.ua.
Зазначається, що тепер Chrome блокуватиме ті типи реклами, які розробники компанії вважають неприйнятними.
Пояснюється також, що торік організація "Коаліція за кращу рекламу" створила і опублікувала власний список стандартів для онлайн-реклами. Згідно зі списком, неприйнятною вважається реклама у спливаючих вікнах, реклама, яка займає більше 30 % екрана, рекламні ролики зі зворотним відліком, а також відеореклама з автоматичним включенням звуку.
Після того, як Google розповів про плани блокувати рекламу, 42 % рекламодавців (зокрема Forbes, Los Angeles Times і Chicago Tribune) внесли виправлення в рекламу, яку вони публікують.
Ці користувачі подякували: Dj Os

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
18 лют. 2018 15:25 #116901 від Dj Os
Цю новину вже чув, але ще жодного разу у себе не помітив блокування. Може це ще поки в буржуїв?

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Anykey
  • Anykey аватар Автор теми
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
18 лют. 2018 19:02 #116902 від Anykey
Я також не побачив поки що ніяких блокувань. Хоча, ідея здається цікавою, і виникла ще кілька років тому.

Інтернет-гігант Google разом з групою компаній, серед яких - The Washington Post, Procter & Gamble, Unilever і ін., боротиметься з блокуванням реклами в інтернеті, повідомляє Adindex.ru.
Метою організації, яку названо «Коаліція за кращу рекламу», є убезпечення і конфіденційність користувача під час його взаємодії з сайтами і сервісами. У зв'язку з цим Google планує розробити політику так званої прийнятної реклами на підставі власного дослідження, присвяченого типам реклами, які користувачі вважають неприйнятними.
За словами гендиректора Всесвітньої організації рекламодавців Стефана Ларка, передбачається виробити нові глобальні рекламні стандарти, які допоможуть рекламодавцям змінити думку людей про інтернет-рекламу на краще.
Причиною утворення альянсу стало занепокоєння найбільших компаній з приводу того, що користувачі все частіше застосовують блокувальники реклами. Так, у другому кварталі 2015 року кількість тих, хто користувався подібними блокувальниками, зросла на 41% в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
18 лют. 2018 20:00 #116903 від Dj Os
Побачим як воно буде в дії, поки шо в успіх віриться мало.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Час відкриття сторінки: 0.131 секунд