Розділ Бізнес

У Шепетівці оселились робітники колійно-машинних станцій із Жмеринки та Козятина

Автор 15 серпня 2018, 22:46

Добігає кінця реконструкція парної колії головного ходу між станціями Судилків та Хролин, яку проводили робітники колійно-машинних станцій із Жмеринки та Козятина від середини липня. Фахівці цих відокремлених підрозділів Південно-Західної залізниці укладають рейково-шпальну «решітку», замінюють рейки на довгомірні «пліті», оновлюють щебеневий баласт.

Кореспондент газети «Шепетівський вісник» побував на місці розташування поїзда Жмеринської КМС-79 на станції Шепетівка і ознайомився з умовами побуту колійників.

На колії, яка «сусідить» з міською вулицею Рамповою, зауважуємо зо два десятки вагонів. Більшість (ті, що синього кольору) перероблена із пасажирських під тимчасове житло. Тут колійники з Вінниччини, відряджені до Шепетівського району, ночують та відпочивають після роботи.

Під помешкання трудівників Жмеринської КМС-79 (усього їх тут «квартирує» близько сорока осіб) відведено сім вагонів. Кожен обладнаний холодильником. Один із вагонів, що призначений для керівництва, називають «командирським».

– Працюємо позмінно, з понеділка по п’ятницю. Початок робочого дня, зазвичай, о восьмій ранку. Втім, трапляється, «стартуємо» й трохи раніше (усе залежить від того, коли надають «вікно» для робіт), – зазначив наш співрозмовник Валерій.

До місця праці та назад людей підвозять автобусом ЛАЗ. Брати з собою робочі інструменти (молотки, ковадла, ломи-лапи та інше «залізяччя») не потрібно. Адже їх транспортують позаду, у спеціальному бортовому КамАЗі.

– Ми на Шепетівщині від середини липня. Здійснюємо капітальний ремонт залізничного полотна між Судилковом і Хролином. Так би мовити, старе знімаємо, а нове вкладаємо. Застарілі 25-метрові секції (у кожній – по дві рейки та 46 шпал) замінюємо на нові. Потім міняємо рейки на довгомірні «пліті», – розповів нашому виданню колійник Олександр Сергійович.

Після робочої зміни працівники миються у «лазні на колесах» (вагон із широкою жовтою смугою). Вона обладнана двома електричними бойлерами. Воду у лазню «постачає» спеціальний пожежний поїзд.


Реклама: По этой ссылке вы найдете лучшую офисную мебель от ведущих производителей мира.  Это могут быть не только уже привычные столы, кресла и стулья. Там вы также можете найти диваны, лежаки и прочие функциональные мебельные разновидности, которые органично впишутся в ваш офис.


Також у складі цього «ешелону» є вагон-ресторан із холодильним обладнанням, його кухня обладнана електроплитами. По-сусідству, на допоміжній залізничній платформі, встановлений двотонний резервуар синього кольору для зберігання питної води, а також зелена «буда», куди складують овочі та інші продукти тривалого зберігання.

Харчі, за словами кухаря вагону-ресторану Євгенії Мостолюк, надходять централізовано із Києва. Трудовий стаж цієї жінки на Жмеринській КМС – 15 років. Цікаво, що вона народилася першого січня, у «традиційний» для українців вихідний. Втім, попри це, часто доводиться зустрічати день народження у відрядженнях.

– Бувають такі довгострокові ремонти, що можемо по три-чотири тижні перебувати «на колесах», – зауважує пані Євгенія.

У залі для споживання їжі вагону-ресторану (там харчуються вранці та увечері) чисто і зручно. Є навіть телевізор із супутниковою антеною, яка «ловить» 32 канали.

За словами наших співбесідників з вагонів Жмеринської КМС, на перегоні між Судилковом та Хролином вони працюватимуть до середини серпня. Середній розмір їхньої заробітної плати складає 7-8 тисяч гривень на місяць. Не багато, як на теперішні часи, тож на підприємстві існує певна плинність кадрів.

Шепетівський вісник

0
репостів
0
репостів