Середа, 15 серпня 2018 22:46

У Шепетівці оселились робітники колійно-машинних станцій із Жмеринки та Козятина

Автор

Добігає кінця реконструкція парної колії головного ходу між станціями Судилків та Хролин, яку проводили робітники колійно-машинних станцій із Жмеринки та Козятина від середини липня. Фахівці цих відокремлених підрозділів Південно-Західної залізниці укладають рейково-шпальну «решітку», замінюють рейки на довгомірні «пліті», оновлюють щебеневий баласт.

Кореспондент газети «Шепетівський вісник» побував на місці розташування поїзда Жмеринської КМС-79 на станції Шепетівка і ознайомився з умовами побуту колійників.

На колії, яка «сусідить» з міською вулицею Рамповою, зауважуємо зо два десятки вагонів. Більшість (ті, що синього кольору) перероблена із пасажирських під тимчасове житло. Тут колійники з Вінниччини, відряджені до Шепетівського району, ночують та відпочивають після роботи.

Під помешкання трудівників Жмеринської КМС-79 (усього їх тут «квартирує» близько сорока осіб) відведено сім вагонів. Кожен обладнаний холодильником. Один із вагонів, що призначений для керівництва, називають «командирським».

– Працюємо позмінно, з понеділка по п’ятницю. Початок робочого дня, зазвичай, о восьмій ранку. Втім, трапляється, «стартуємо» й трохи раніше (усе залежить від того, коли надають «вікно» для робіт), – зазначив наш співрозмовник Валерій.

До місця праці та назад людей підвозять автобусом ЛАЗ. Брати з собою робочі інструменти (молотки, ковадла, ломи-лапи та інше «залізяччя») не потрібно. Адже їх транспортують позаду, у спеціальному бортовому КамАЗі.

– Ми на Шепетівщині від середини липня. Здійснюємо капітальний ремонт залізничного полотна між Судилковом і Хролином. Так би мовити, старе знімаємо, а нове вкладаємо. Застарілі 25-метрові секції (у кожній – по дві рейки та 46 шпал) замінюємо на нові. Потім міняємо рейки на довгомірні «пліті», – розповів нашому виданню колійник Олександр Сергійович.

Після робочої зміни працівники миються у «лазні на колесах» (вагон із широкою жовтою смугою). Вона обладнана двома електричними бойлерами. Воду у лазню «постачає» спеціальний пожежний поїзд.


Реклама: По этой ссылке вы найдете лучшую офисную мебель от ведущих производителей мира.  Это могут быть не только уже привычные столы, кресла и стулья. Там вы также можете найти диваны, лежаки и прочие функциональные мебельные разновидности, которые органично впишутся в ваш офис.


Також у складі цього «ешелону» є вагон-ресторан із холодильним обладнанням, його кухня обладнана електроплитами. По-сусідству, на допоміжній залізничній платформі, встановлений двотонний резервуар синього кольору для зберігання питної води, а також зелена «буда», куди складують овочі та інші продукти тривалого зберігання.

Харчі, за словами кухаря вагону-ресторану Євгенії Мостолюк, надходять централізовано із Києва. Трудовий стаж цієї жінки на Жмеринській КМС – 15 років. Цікаво, що вона народилася першого січня, у «традиційний» для українців вихідний. Втім, попри це, часто доводиться зустрічати день народження у відрядженнях.

– Бувають такі довгострокові ремонти, що можемо по три-чотири тижні перебувати «на колесах», – зауважує пані Євгенія.

У залі для споживання їжі вагону-ресторану (там харчуються вранці та увечері) чисто і зручно. Є навіть телевізор із супутниковою антеною, яка «ловить» 32 канали.

За словами наших співбесідників з вагонів Жмеринської КМС, на перегоні між Судилковом та Хролином вони працюватимуть до середини серпня. Середній розмір їхньої заробітної плати складає 7-8 тисяч гривень на місяць. Не багато, як на теперішні часи, тож на підприємстві існує певна плинність кадрів.

Шепетівський вісник

Коментарі (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

А що робить наше КМС що в Шепетівці? На таку коротеньку дільницю пригнали бригаду бог зна звідки! Таке дибільне керівництво в столиці ну може в Козятині - придурки! На місці сидять зате комусь є робота!

This comment was minimized by the moderator on the site

Чув, що багато шепетівських залізничників зараз задіяні у спорудженні шляху з Києва на Бориспіль.
Їхній міністр неабияк піариться на тому проекті, вихваляється, що з випередженням графіка справа йде. А з білетами на поїзди в Шепетівці - з року в...

Чув, що багато шепетівських залізничників зараз задіяні у спорудженні шляху з Києва на Бориспіль.
Їхній міністр неабияк піариться на тому проекті, вихваляється, що з випередженням графіка справа йде. А з білетами на поїзди в Шепетівці - з року в рік усе гірше і гірше...

Детальніше
Коментарі відсутні

Залиште ваш коментар

  1. Можете коментувати як гість, але ліпше Зареєструйтесь або авторизуйтесь
Вложения (0 / 6)
Поделиться вашим местоположением