Гальмівні системи деяких автомобілів насправді відрізняються тим, що їх складно «прокачати». На такий випадок можна дати кілька рекомендацій.

https://steering.com.ua/catalog/tormoznye-sistemy/remkomplekty-60

Перш за все, переконайтесь в повній герметичності всіх з'єднань, через які може проникати повітря. Найчастіше основна важковидалима порція повітря «ховається» в головному гальмівному циліндрі. Тому його потрібно прокачати заново, послабивши для зливу рідини найближчий різьбові клапан на одному з передніх гальмівних циліндрів.

По черзі прокачуючи контури кожного колеса, іноді корисно піднімати відповідну сторону автомобіля так, щоб кузов помітно кренився. Повітря що залишщилось у системі підніматиметься по трубках і шлангах вгору - до різьбового клапану, через який і вийде назовні разом з рідиною під час прокачування. Щоб активізувати цей процес, можна легко постукати невеликим молотком по робочому циліндру або супорта. Вібрація сприяє відриву бульбашок повітря від стінок циліндра і виходу їх разом з рідиною.

Крім того, можна прокачати окремо всі трубки гідроприводу, послідовно розкручуючи кожне з'єднання, починаючи з головного циліндра.

Нарешті, можна застосувати прокачування самопливом. При цьому гальмівна рідина сама випливає з почергово відкручуваних різьбових клапанів на кожному з колісних механізмів. Важливо своєчасно наповнювати живить бачок головного циліндра. Але ця процедура займає багато часу - близько години - і не підходить для автомобілів з контрольними клапанами залишкового тиску в системі гальм.

Якщо ж всі спроби видалити повітря з гальмівної системи не увінчалися успіхом, залишається звернутися на СТО, де для прокачування використовується спеціальне обладнання.