Розділ Суспільство

У Шепетівському районі всі райони електромереж об'єднали в один

Автор 23 січня 2024, 15:51

Задля оптимізації процесів, поліпшення рівня керованості підрозділів, удосконалення послуг, що надаються Товариством – в АТ «Хмельницькобленерго» здійснено об’єднання районів електромереж. Тепер їх буде лише шість на область. Про це повідомили у Відділі зв’язків з громадськістю енергопостачальника.

Які райони електромереж лишились

  • Шепетівський РЕМ, до якого ввійшли Славутський, Ізяславський, Шепетівський та Полонський райони електромереж;
  • Старокостянтинівський РЕМ, до якого ввійшли Теофіпольський, Красилівський, Старосинявський, Старокостянтинівський райони електромереж;
  • Хмельницький РЕМ, до якого ввійшли Ярмолинецький та Хмельницький міський РЕМ;
  • Летичівський РЕМ, до якого ввійшли Летичівський, Деражнянський та Віньковецький райони електромереж;
  • Городоцький РЕМ, до якого ввійшли Волочиський, Городоцький та Чемеровецький райони електромереж;
  • Кам’янець-Подільський РЕМ, до якого ввійшли Новоушицький, Дунаєвецький та Кам’янець-Подільський РЕМ.

Технічний директор АТ «Хмельницькобленерго» Олексій Філіпчук розповів, що об’єднання районів електромереж вплине на споживачів лише позитивно:

З часом, коли ми відпрацюємо всі процеси та завершимо організаційні зміни, якість послуг Товариства покращиться. А так, якихось труднощів об’єднання РЕМ не створює. Особові рахунки споживачів не змінюються. В районних центрах так і залишаються площадки для взаємодії із споживачами. Тобто, якогось негативного впливу на взаємодію із споживачами наші внутрішні організаційні зміни не матимуть. На сайті Товариства у розділі «Актуальні відключення» споживачу потрібно буде обирати об’єднаний РЕМ – оце й усе.

Тобто, до прикладу, споживачі Ярмолинецької ОТГ зможуть отримувати послуги в офісі, де раніше функціонував Ярмолинецький РЕМ.

Просто тепер це не Ярмолинецький РЕМ, а Ярмолинецьке відділення Хмельницького РЕМ. Але весь перелік послуг, які споживачі отримували в РЕМ надаватимуть відповідні відділення, тобто і подання показників, і прийом заяв на повірку/заміну/експертизу лічильників, і подання заяви на стандартне приєднання тощо. Наша мета – оптимізувати внутрішні процеси, а не додати клопоту споживачам.

Хоч варто наголосити, що споживачі можуть й онлайн отримувати ряд послуг, наприклад, передавати показники, контролювати стан рахунку, подавати заяву та документи на приєднання.

Зараз взагалі відбувається активний процес автоматизації взаємодії із споживачами, тому невдовзі перелік послуг, які можна буде замовити он-лайн значно збільшиться.

Останнє редагування 26 січня 2024, 13:35
0
репостів
0
репостів