Версія для друку
Розділ Бізнес

У Шепетівці з'явився мобільний інтернет четвертого покоління

Автор 30 липня 2018, 07:36

Сьогодні опівночі, шепетівські абоненти Київстару, які встигли замінити свої сім-картки на нові USimCard, помітили, що вже звичну піктограму 3G у їх смартфоні, замінила нова із зображенням 4G. Тому 30 липня 2018 року можна офіційно вважати днем, коли у нас вперше запрацював новий мобільний протокол передавання даних LTE. 

І хоч, поки що, на мапі покриття оператор показує лише третє покоління зв'язку і не робив жодних анонсів, шепетівчани вже радо діляться результатами тестів швидкості в соціальних мережах. У Шепетівці Київстар LTE швидше за все працює на частоті 1800 МГц.

Що треба знати про 4G?

Згідно зі специфікацією Міжнародного союзу електрозв’язку, мінімальна швидкість передачі даних в мережі четвертого покоління складає 100 Мбіт/с, а максимальна може досягати 1 Гбіт/с. Така швидкість стабільного інтернету через Wi-Fi. Тим часом максимальна швидкість 3G – всього 42 Мбіт/с. Наприклад, якщо в мережі 3G музичний трек буде завантажуватися 10 секунд, то в 4G – 1 секунду, відео в HD-форматі завантажиться миттєво, а в 3G – потрібно буде чекати від 1 до 5 хвилин.

Крім того, мережа 4G в 10 разів потужніша і дає можливість користуватися інтернетом без «просідання» швидкості більшій кількості користувачів. Це особливо важливо в центрах міст або інших місцях скупчення людей. Наприклад, на стадіоні через велику кількість підключень мережа 3G працює дуже повільно або зовсім вимикається, а 4G здатна впоратися з такими навантаженнями.

Щоб користуватися зв’язком четвертого покоління, перш за все потрібно перевірити, чи підтримує ваш телефон частоти 4G. Власне, більшість нових смартфонів підтримують частоти діапазонів 1800 МГц і 2600 МГц. Зокрема, 4G-модулями оснащені майже всі телефони Samsung, які випустили після 2016-го, а також телефони айфони, починаючи з четвертого покоління.

Крім того, щоб користуватися 4G, в смартфоні має стояти SIM-карта – USIM. Перевірити відповідність карти та телефону можна зателефонувавши до кол-центру. У разі необхідності її можна замінити в фірмових магазинах мобільних операторів.

Останнє редагування 05 вересня 2018, 02:38