Версія для друку
Розділ Бізнес

Шепетівський залізничний вокзал перетворять у клієнтоорієнтовану зону

Автор 29 травня 2020, 15:27

Правління АТ «Укрзалізниця» ухвалило порядок, яким буде вперше впроваджено методику та механізм розподілення площ на невеликих та середніх вокзалах (І-ІІІ класу) та мінімальні вимоги до цих площ. Мова йде, зокрема, про такі вокзали, як Чернігів, Дарниця, Шепетівка, Кременчук. Про це повідомив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.

«Правління нещодавно ухвалило цей документ, відповідно, зараз ми доводимо його до всіх регіональних філіалів та інших підрозділів, які мають вокзали на своєму балансі. Ми даємо їм строк на розробку індивідуальної концепції кожного вокзалу — що і де на ньому буде розташовуватись. Так, для зручності пасажирів, невеликі вокзали стануть клієнтоорієнтованими зонами», — додав він.

За словами Івана Юрика, відтепер на вказаних вокзалах будуть розділені обов’язкові послуги: квиткові каси, зали очікування, санітарні вузли тощо, — а вільні площі зможуть передаватись в оренду під розміщення альтернативних об’єктів, наприклад закладів харчування, магазинів. Чим більше загальної площі матиме вокзал, тим більше площ може бути передано в оренду.

«Кожен балансоутримувач вокзалу підготує концепцію свого вокзалу, яку ми детально вивчимо й адаптуємо з точки зору раціональності та естетичної сумісності. Якщо концепція буде затверджена — далі вокзалу та балансоутримувачу буде дозволено передати вільні площі в оренду. Такий механізм буде впроваджено вперше», — наголосив він.

Раніше повідомлялося, що Укрзалізниця працює над побудовою максимально простого, ефективного та швидкого процесу управління та розпорядження майном. 

Довідково:

Всього на мережі Укрзалізниці функціонує — 107 вокзалів (без урахування вокзалів, що знаходяться на окупованій території), у тому числі позакласних вокзалів – 15, вокзалів І класу — 8, вокзалів ІІ класу — 37 та вокзалів ІІІ класу — 47. Клас вокзалу встановлюється в залежності від пасажирообігу, загальної площі вокзальних приміщень, обробки багажу та вантажобагажу тощо.
Коментувати...
Увійти за допомогою ( Зареєструватися? )
або опублікувати як гість
Завантаження коментаря... Коментар буде оновлено через 00:00.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 08:18 30/05/2020
    Декілька років тому була навіть думка в цих керівників закрить ліве та праве крило лишить лише середину де двері бо за опалення платить багато! Але таке зробить не вдалось бо будівельники які будували вокзал надійно заклали комунікації, що щось вимкнути окремо не можливо от так і лишилось як є! Дивуюсь а чому Козятинську дирекцію не закрити вони там всеодно дупами крісла труть! Всі документи дублюються одні на Київ інші на Козятин! А в Козятині дармоїдів мабуть з 500 чоловік і таких дирекцій хватає Жмеренку закрили Коростень є! В нас один зам начальника станції написав на Київ бажання зробить зупинку для Huydaya по Шепетівці то дали зупинку аж начальнику станції хватило! Напевне потрібно тоді проходящі поїзди тормозить чим саме піднімем пасажиропотік а от тоді і робить те що задумали керівництво!
  • Цей коментар не опублікований.
    · 03:52 30/05/2020
    @Віктор Мирончук --- Треба пасажиропотік підвищувати, а з таким розкладом потягів це важкувато.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 23:39 29/05/2020
    Пробачте за ненормативну лексику але херня та думка! Э ще один документ номер не пам'ятаю де заборонено здавати об'экти залізниці третім особам чи використовувать не за призначенням! Щоб зробити цю ідею реалістичною на нашому вокзалі потрібно поїздів добавить трошки і людей побільшає! А так не рентабельно! Були і кафе і ресторан і бутіки все закрили ----- невигідно! Перед виконанням цієї забаганки треба зупинку интерсити зробить!