7 важливих фактів про те, як правильно просувати медичні послуги в інтернеті

Використання аналітики дзвінків, онлайн-чатів, правильне позиціонування при проведенні кампаній в контекстній рекламі - це все важливі елементи успішного маркетингу медичних послуг. Ми проаналізували ринок медичних центрів і клінік в Україні, які ведуть запис пацієнтів і комунікацію з ними через інтернет, і підготували основні факти, які потрібно знати, щоб досягти успіху в просуванні.

Приватні медичні послуги - це приваблива галузь для вкладень. Приватні косметологічні, стоматологічні кабінети, центри медичних аналізів та інші форми підприємницької активності користуються попитом у населення. При цьому через високий ступінь спеціаналізованості сфери, пряма реклама відіграє дуже обмежену роль.

Згідно з дослідженням «Медіасфера», основний дохід клінікам (66,5%) приносять жінки у віці від 16 до 54 років. При цьому найбільш вигідний і вузький сегмент складають жінки від 16 до 34 років. Основні причини, чому вони звертаються до платних клінік - це висока ефективність лікування і кваліфікація лікарів.

За даними компанії Медексперт, тільки 0,4% відвідувачів орієнтуються на рекламу при виборі приватного медичного закладу. Значно більшу роль тут відіграє питання ціни і людський фактор - взаємини між лікарем і пацієнтом. Крім того, люди приділяють багато уваги "сарафанне радіо" і відгуками про якість послуг від знайомих і близьких при виборі місця для діагностики або лікування. Саме тому велику роль відіграють незалежні сайти з відгуками, ось для прикладу погляньте відгуки на медичну лабораторію «Сінево» на криворізькому сайті, люди щиро і незаангажовано діляться своїм досвідом. 

Хоча перехід до страхової медицини тільки на шляху до реалізації, ринок приватних медичних послуг вже має високий рівень конкуренції.

Які висновки можна зробити з огляду ринку

Сформулюємо принципи просування, які використовуються основними учасниками ринку:

1. Пропонуйте кілька типів комунікації, щоб не втратити частину звернень
Практично в кожному випадку медичні центри пропонують кілька форм комунікації для того, щоб у клієнта завжди залишався вибір, яким з них скористатися. Різні номери телефонів, можливості прямого зв'язку з потрібним відділом або персональним лікарем, інтерактивні чати, онлайн-форми і можливість зворотного дзвінка - створюють необхідну різноманітність для того, щоб клієнт зробив перший крок.

2. Мотивуйте пацієнтів використовувати онлайн-чати або зворотний дзвінок
Людина може залишити заявку і не чекати, поки звільниться гаряча лінія, таким чином це робить комунікацію більш комфортною та доступною для пацієнтів.

3. Впроваджуйте сучасні технології для прийому дзвінків
У всіх наведених компаніях ми бачимо номери телефонів. Це важливий елемент комунікаційної стратегії приватних медичних установ, так набагато легше записатися на прийом або проконсультуватися з лікарем.

Для того щоб приймати дзвінки необхідне програмне забезпечення, обладнання, навчений персонал. Ідеальним рішенням є використання віртуальної АТС. При чому її не обов'язково встановлювати на комп'ютери, досить використовувати веб-версію. Це дозволяє використовувати середні по потужності комп'ютери і не купувати додаткових ліцензій на програмне забезпечення.

4. Відстежуйте канали комунікації, щоб тримати ситуацію під контролем
Важливо пам'ятати, що якщо ви пропонуєте інструмент зв'язку, то він повинен працювати. Як ми бачимо, на сайтах може вказуватися кілька номерів телефонів, але не бути онлайн-форми або інтерактивного чату. Щоб там не було, важливо, щоб на дзвінки і питання в чаті відповідали оперативно і повно. Якщо людина звернулася по запропонованим каналу, а його проігнорували, то це велика втрата для іміджу клініки.

5. Використовуйте контекстну рекламу, щоб підвищити шанси залучити потрібну аудиторію
Незважаючи на беззастережне лідерство перших п'яти компаній, в їх ряди змогли затесатися такі медичні центри, як Смартлаб і Doc.ua завдяки використанню контекстної реклами. Правильно підібрані ключові слова і заголовки оголошень дозволяють цим організаціям успішно конкурувати з лідерами ринку.

6. Оптимізуйте контекстну рекламу
Для того, щоб оптимально налаштувати різні інструменти комунікації підійде використання системи веб-аналітики Google Analytics або Яндекс.Метрика спільно з використанням call tracking. Для більш просунутих медичних центрів з великих обсягом клієнтів і різними напрямками, необхідно використовувати CRM-систему і рішення по наскрізний аналітиці.

7. Надайте можливість персоналізованого контакту
Клініка Борис - відмінний приклад того якими можуть бути комунікації з клієнтами. Пацієнти завжди охочіше готові звернутися до конкретного лікаря, ніж писати на загальну пошту. Тому впровадження індивідуальних email для лікарів стимулює більш активну комунікацію і лояльність клієнтів.

Висновки

Для того, щоб побудувати правильну маркетингову стратегію і знайти оптимальне рішення, бізнес повинен володіти потрібною аналітичною інформацією. Наприклад результати дослідження компанії Doc.ua за типами і часу комунікації можуть стати основою для встановлення нового робочого графіка call-центру медичної установи, а також відповідного розподілу персоналу з підтримки різних інструментів комунікації.

Основна мета маркетингової стратегії бізнесу в сфері медицини - надати прості й ефективні інструменти комунікації, які повинні нівелювати будь-які недоліки в роботі медичного центру.

Використання call tracking і онлайн-чатів робить надання послуг на порядок простіше і доступніше, дозволяючи клієнтам ефективно управляти власним часом і не стояти в утомливих чергах для отримання кваліфікованих відповідей про своє здоров'я. В кінцевому підсумку саме якісний сервіс веде до підвищення довіри пацієнтів і зростання популярності приватних медичних послуг в цілому.

0
репостів
0
репостів