Сучасний рекрутинг - за людьми та технологіями

Підбір персоналу на будь-якому етапі - стратегічний процес, який робить бізнес в майбутньому конкурентоспроможним. І тут важливо не просто шукати працівників, а робити це швидко та якісно. Переваги очевидні - компанія знаходить необхідного кандидата та ефективно витрачає кошти, не маючи простоїв у роботі. Тож, сучасний рекрутинг це не тільки про те, де шукати людей на вакансії, а й як правильно керувати процесом найму.

Чи допомагають автоматизовані системи шукати кращих кандидатів?

Рекрутинг за сучасними вимогами не просто частина HR, а й вміння управляти відносинами з кандидатами, підключати аналітику та маркетинг. Однак розробники софту для рекрутингу Cleverstaff зазначають, що сама по собі автоматизована система не здатна визначити особисті якості кандидата необхідні для командної роботи. Для цього потрібні спеціалісти з пошуку персоналу, професіонали, які мають добре орієнтуватися на ринку праці, вміти оцінити софт скіли претендента, які необхідні найманому працівнику для реальних робочих умов в певній компанії. 

Разом з тим, високі вимоги до рекрутерів все більше штовхає бізнес залучати кошти у рекрутингові системи, платформи. Це значно прискорює процес пошуку та оптимізує роботу на всіх етапах, включно до наймання працівника.

В цьому випадку автоматизація дозволяє:

  • відмовитись від ведення бази кандидатів, роботи у таблицях в ручному режимі;
  • скоротити час від етапу пошуку до найму до 40%;
  • планувати інтерв'ю, фіксувати історію комунікацій;
  • зберігати інформацію про кандидатів в єдиному середовищі.

Оскільки вся робота проходить через рекрутингову систему можна уникнути дублювання кандидатів, налагодити командну роботу у великих відділеннях управління персоналом, швидко сформувати звіти, а також бачити статус кожного претендента.

Не менш важливим є і candidate experience - досвід кандидата зі взаємодії з компанією під час пошуку роботи, а також працевлаштування, адаптація на новому місці. Тож, новітні технології дають зручну комунікацію з персоналізованим листуванням, швидку реакцію на відгуки, де формується позитивне враження кандидата про співпрацю, навіть якщо він не пройшов відбір на посаду. Бізнес, який таке практикує може мати більше рекомендацій, лояльності та позитивну репутацію, ніж у конкурентів. Адже боротьба за таланти завжди є, а довгострокові відносини з потенційними співробітниками ще нікому не зашкодили.

Про аналітику, дані та спеціалістів

В основі прийняття рішення про прийняття на роботу кандидатів завжди лежать аналітика та дані. Дані допомагають визначити, які саме канали дозволяють знайти найкращих працівників, скільки на це йде часу та на якому етапі відсіюються потенційні співробітники.

Автоматизована система рекрутингу опрацьовує таку інформацію та пропонує зручні дашборди, звіти за вакансіями та підвищує ефективність роботи рекрутерів на місцях. Там, де колись працювала їх інтуїція, припущення, на заміні є реальні факти, які вдосконалюють процес найму.

Попри все, людина була і буде у центрі, адже технології лише допомагають позбавити HR-працівників рутинних завдань. А основну увагу вони можуть зосередити на спілкуванні, визначенні переліку soft skills таких, як лідерство, креативність, вміння працювати в команді тощо. Їх оцінювання має відбувається вже на етапі попереднього відбору.

Сьогодні штучний інтелект, парсинг резюме, інтеграція з соціальними мережами з пошуку і встановлення ділових контактів, а також майданчиками з пошуку роботи формують певну систему найму, які разом із якісними інструментами та експертами роблять рекрутинг ефективним.

Таким чином, ефективний рекрутинг неможливий без сучасного підходу, використання передових технологій. Інвестиція у технології роблять процес відбору кращих кандидатів, їх наймання та працевлаштування швидшим, підвищується їх якість. Тим не менше важливий і людський фактор, де програма не здатна оцінити особисті якості людини. Проте комплексний підхід допоможе розвантажити HR-персонал від рутинних процесів, а компанії завжди будуть мати конкурентну перевагу.

0
репостів
0
репостів