Ефективність та динаміка автівки напряму залежить від турбіни, яку переважно можна зустріти у дизельних моделях, і все частіше - у бензинових. Це достатньо дорога деталь, яка рано чи пізно виходить з ладу та потребує якісного обслуговування. Так, ремонт турбін проводять, якщо пошкодження не критичні і її можна відреставрувати, тож не завжди авто потребує повної її заміни. Але у деяких випадках без цього не обійтися і тут варто звертатися до спеціалістів, аби оцінити стан вузла та причину виходу турбокомпресора з ладу.
Заміна чи ремонт: як зрозуміти що потрібно робити з турбіною?
Оскільки турбіна виконана з металу, він, як відомо, має властивість зношуватися. Час від часу водій може самостійно у СТО проводити поверхневий огляд турбіни для перевірки її стану: відсутність нагару, люфту та візуальних дефектів. Вчасна діагностика та ремонт - завжди дешевше, коли пошкодження не критичні. Тож, реставрування турбонаддуву доцільне, якщо:
- є засмічення брудом, нагаром - потрібно знімати, розбирати та чистити, замінити усі прокладки;
- з'явився підозрілий свист, люфт, крильчатка турбіни торкається корпусу - варто замінити підшипники, втулки, оцінити стан турбіни та визначити подальші дії;
- корпус цілий, однак ротор компресора пошкоджений - доцільно замінити деталі;
- є сліди оливи з сальників - замінити прокладки, очистити турбіну.
Повна заміна турбіни також трапляється, коли проводити ремонт просто недоцільно, серед них: сильні механічні пошкодження, наявна деформація корпусу та тріщини, є серйозне пошкодження валу, ротора, спостерігається повне заклинення агрегата. Якщо деталь неодноразово ремонтувалась і несправності повторюються, а ремонт і заміна деталей перевищує повну заміну, то вибір очевидний.
До кого звернутися для ремонту, заміни турбіни?
Якого рівня складності не був би ремонт турбонаддуву, вибір сервісу на 100% впливає на якість виконаних робіт. Реставрація турбін потребує не тільки знань, кваліфікованої підготовки спеціалістів, а й сучасного обладнання, яке представлено у Turbo Net:
- верстат для балансування CMT-47 TRPOLYMER допомагає точно відбалансувати ротор, вали турбін завдяки автоматичному калібруванню параметрів, сучасному ПЗ, лазерному датчику;
- верстат для фінішного балансування CMT-48 VSR TWIN турбіни в зборі, перевірки картриджа на герметичність;
- верстат TURBO TEST для перевірки герметичності турбіни та її повного налаштування: клапанів, геометрії, компресійної частини агрегата.
Окрім верстатів з ЧПУ, майстри використовують професійні мийки, піскоструї, спеціалізовані стенди для збирання турбін, станки, фрезери та шліфувальне обладнання.
Можна звернутися до майстерні самостійно - ремонт проводять у день звернення, тобто не потрібно залишати авто, або ж зняти та відправити поштою з будь-якого куточка України до Києва (відреставровані деталі відправляють безкоштовно).
Декілька вагомих причин вибрати ремонт турбіни TurboNET:
- ремонт день у день за попередньою домовленістю;
- фіксовані ціни, де вартість запчастин входить у ціну ремонту;
- багаторічний досвід та професійне обладнання;
- тривала гарантія 3 роки;
- можливість відправки турбіни поштою;
- співпраця з власниками легкових, вантажних, комерційних авто та спецтехнікою.
Таким чином, не варто хвилюватися про заміну турбіни на авто, якщо можна провести професійний ремонт у ТурбоНет. І хоч турбіна сама по собі з ладу не виходить, все ж заміна вимагає інструментів та знань. Варто звернутися про кваліфікованих спеціалістів, або не тільки встановити причину виходу з ладу, а й якісно відремонтувати її чи замінити, аби авто працювало, як нове.