Які інструменти використати для покращення роботи маркетингу та збільшення продажів
Важко сьогодні уявити успішний бізнес без реклами. Однак навіть значні витрати на неї не гарантують бажаних результатів. Існує ряд інструментів та технологій https://adsaver.ua/products/adsavercalltracking, які допомагають визначити ефективність рекламної кампанії. Це дозволяє не тільки уникнути зайвих витрат на маркетинг та застосовувати ті методи, які дійсно працюють на збільшення продажів.
Поширені помилки, через які реклама не працює
Реальні прибутки - результат не тільки відданої роботи всієї команди підприємства, а й вдалий маркетинг. Зазвичай, комплексні рішення https://adsaver.ua/products/adsaver_crm дозволяють отримати очікувані результати від запуску рекламної кампанії. Однак є основні помилки, через які вона може не спрацювати, а саме:
- чітко не сформульовано, на які результати очікує замовник - збільшення дзвінків, продажів чи лідів;
- налаштування цільової аудиторії було зроблено неправильно: як наслідок людям показується реклама товару/послуги, до яких у них немає зацікавленості;
- не відстежується ефективність реклами і неясно яка працює, а яка ні;
- немає достатньої інтеграції між CRM і спеціалістом з продажів і, як наслідок, клієнти просто не опрацьовуються;
- низька якість обробки звернень, немає оперативності при достатньому трафіку є гарантією нульового результату реклами.
Тут важливо не тільки фахове виконання завдань маркетологами, а й повне включення спеціалістів компанії замовника.
Інструменти для ефективної реклами
Вбудовування у свою систему реклами передбачає оцінку результатів, оптимізацію та вдосконалення процесів. Саме для цього в ході рекламної кампанії використовують такі інструменти, як колтрекінг та систему управління взаємовідносинами з клієнтами, або простіше кажучи CRM.
Завдяки платформі https://adsaver.ua/ можна відстежити дзвінки та ефективність реклами з допомогою сервісу AdSaver.CallTracking. Технологія дає можливість побачити які запуски реклами були дієвими і призвели до дзвінків, а також побачити, які канали спрацювали найкраще. Колтрекінг дозволяє відсікати неефективні оголошення та регулювати витрати, направляючи кошти на кампанії з реальним результатом.
Оскільки всі дані зберігаються у CRM-системі, а сервіс AdSaver CRM інтегрується з колтрекінгом, то для злагодженого оброблення лідів знадобиться саме ця система. Вона збирає дані клієнтів, розподіляє заявки по менеджерах, веде статистику ефективності продажів, а також нагадує в автоматичному режимі про повторні звернення.
В результаті така інтеграція дає:
- точний облік усіх звернень, які каталогізуються;
- автоматизацію процесів;
- аналіз джерел лідів з оцінкою реальних звернень;
- швидке оброблення звернень із залученням клієнта;
- направлення коштів на рекламу у ті канали, які ефективно працюють.
Тож, якщо ви досі витрачає кошти на рекламу, але бачите, що вона не працює, то варто залучити у процес інтелектуальні системи. Інтеграція колтрекінга та CRM дозволять перетворити трафік у якісні звернення, точно відстежувати, обробляти замовлення та автоматизовувати рутинні процеси. Це якісна основа успішного маркетингу та продажів, а вибір інструментів для системного підходу розвитку бізнесу обов'язково дасть відчутні результати, адже сама по собі реклама не працює.