Black Friday — час ажіотажу та великих продажів. Багато хто з людей навмисно утримує гроші та планує закупки саме на цю дату. Всі розуміють, що у Чорну п’ятницю можна отримати бажану річ з приємним бонусом — знижкою, яка подекуди досягає 70%.
Як відбувається свято великого розпродажу
Спочатку Black Friday придумали американські підприємці з метою максимально привернути увагу покупця до розпродажу. Зараз найгучніший період акцій давно вийшов за межі США. Час проведення заходу — завжди кінець листопада. Але у різних магазинах встановлюють свої терміни. Так, в Алло Чорна п’ятниця 2024 буде триватиме довше. У цей час можна замовляти через інтернет з доставленням або купувати в реальних фірмових магазинах продукцію відомих брендів із категорій:
- смартфони;
- ноутбуки та ПК;
- товари для дітей, дому та садиби;
- гаджети та аксесуари;
- мультимедіа, телевізори тощо.
Знаючи наперед про майбутню подію, у споживача є час підготуватися до заходу. Перше, що потрібно зробити — заощадити та накопичити гроші для вигідних покупок. Друге — заздалегідь потурбуватись про наявність вільного часу у цей період. Але для покупців інтернет-магазинів головне завдання — накопичення. Звільняти день або два для прогулянок вздовж прилавків не потрібно, бо все можна замовити з дому чи на обідній перерві.
Переваги, які надає Чорна п’ятниця
Маркетологи зазвичай називають Black Friday головним розпродажем року. Покупці дійсно чекають та люблять період знижок. Цьому є логічне пояснення:
- Традиція. Вже багато років в Україні до Чорної п’ятниці готуються, як до свята — планують покупки, відкладають гроші. Навіть участь дарує емоції. Пошук кращої знижки пробуджує азарт, якого часом не вистачає в повсякденному житті.
- Гарне заощадження. Знижки в Чорну п’ятницю правда б’ють рекорди. Особливо виходить заощадити у покупців, які заздалегідь відстежують динаміку цін на потрібний товар.
- Вдалий час. Розпродажі з приводу Black Friday проводять якраз перед новорічними святами. Багато хто захоче закупитися подарунками саме зараз, поки ажіотаж ще не такий сильний, а вибір більше.
Переваги Чорної п’ятниці для клієнтів полягають не тільки в можливості значно зекономити, але й купити речі, які без знижок складно придбати. Найбільші акції компанії зазвичай роблять на минулі колекції. Так бізнес звільняє полиці під нову продукцію, а користувач отримує те, що хотів. Чорна п’ятниця — це період, коли знижки на товари можуть запропонувати навіть магазини, які дуже рідко проводять акції. Така традиція стала вигідною для клієнтів і продавців. Одні економлять на покупках, а інші збільшують дохід внаслідок великого обороту.