Оптимізація процесів у кожному підприємстві - шлях до успіху. Це стосується не тільки вивчення ринку, потреб клієнтів та взаємодії у колективі, а й створення аналітики щодо цілей клієнтів та споживачів. Завдяки CRM (управління відносин з клієнтами) можна досягти усього цього та швидко налагодити контакти. Що являє собою концепція та в чому переваги, читайте далі.
Які можливості дає CRM?
Суть управління відносин з клієнтами проста - допомога у підвищенні продажів компанії. Тож ряд концепцій, які застосовуються у CRM відкривають наступні можливості:
- надають швидкі доступи до найактуальнішої інформації клієнтам, а також їх прискорене обслуговування;
- автоматичний документообіг, як наслідок - оперативне звітування та отримання свіжої аналітики;
- скорочуються операційні витрати менеджерів, яких легко контролювати;
- налагодження співпраці підрозділів та працівників, управління бізнес-процесів;
- аналіз, управління інформації щодо клієнтів, збір історії по роботі з ними;
- планування продажів та управління ними, а також доставками та закупівлями;
- робота через мережу: імпорт контрагентів, маркетингова робота.
Крім того, є функція телефонії з CRM із записом дзвінків та розмов з клієнтами. Надалі це допомагає оцінити роботу та напрацювати методику спілкування з клієнтами, а також виявити прогалини у взаємодії.
Чи можлива дистанційна робота?
У світлі останніх подій, багато підприємств та співробітників опинились у скрутному положенні, втратили можливість працювати на місцях. Однак система Бітрікс24 допомагає через CRM організувати роботу, наприклад, онлайн магазину із залученням операторів на відстані. Така можливість надає робочі місця людям і можливість дистанційно опрацьовувати операції з продажу товарів.
Така концепція допомагає:
- виставляти рахунки;
- приймати платежі;
- керувати доставкою.
Так, з CRM оператори можуть перенаправляти клієнтові посилання на швидку оплату через месенджери або електронні листи, а доступні методи оплати дозволять сплатити товар будь-яким способом.
Це допоможе залишатись бізнесу "на плаву" та заощадити кошти на оренду приміщення для облаштування робочих місць на підприємстві. Крім того, керувати продажами можна з будь-якої точки світу, використовуючи застосунок для систем Android або iOS.
Таким чином, використовуючи CRM для бізнесу, який бажає покращити комунікацію з клієнтами та підвищити продажі, можна досягнути бажаних результатів та контролювати усі процеси. Чи варто використовувати систему для оптимізації процесів? Однозначно так, з допомогою Бітрікс24.