Відповісти:

ПРИМІТКА: Ви публікуєте повідомлення як 'Гість', ви не можете редагувати повідомлення чи видаляти його
Будь ласка Увійти або Зареєструватися пропустити цей крок.

Ваша електронна адреса ніколи не відображатиметься на сайті.
X

Історія теми:

Макс. останніх показів 10 дописи - (Останній допис перший)

  • Frankhug
  •  аватар
02 серп. 2019 01:14
Закрытый клуб одиноких мужских сердец

Vladder я, Лук, Леник, Бармалей, Пахонтий, а кто еще я не знаю, думаю этот вопрос можно обсудить на встрече, Гриша тоже что-то вроде высказывал, но он пока не может точно загадывать ничего

  • КираNaw
  •  аватар
31 лип. 2019 00:57
Закрытый клуб одиноких мужских сердец

Влюбись прямо сегодня. Знакомьтесь с мужчинами из закрытого клуба

  • Анонімність
  •  аватар
11 черв. 2019 09:28
Подскажите стоматолога Виктора Тарасовича

Ищу стоматолога Виктора Тарасовича, говорили что он самь|й дучший воач-стоматолог. Буду благодарна, если кто откликнеться, буду ждать

09 квіт. 2016 13:10
Стоматологи доска почета и позора

Як то ви забули пароль і пишете під своїм акаунтом? Навіщо видаляти тему і профіль?

09 квіт. 2016 12:01
Стоматологи доска почета и позора

Удалите тему и мой профиль. Я забыл свой пароль. Кому нужно сделал свои выводы. Бог им судья.

08 квіт. 2016 15:21
Стоматологи доска почета и позора

Николай, скільки у вас зубів? Як їх вистачає на всіх стоматалогів міста?

08 квіт. 2016 14:14
Стоматологи доска почета и позора

Я ходил и буду ходить постоянно в Феникс-дент.

26 бер. 2016 09:21
Стоматологи доска почета и позора

Ця тема живе своїм життям

25 бер. 2016 15:33
Стоматологи доска почета и позора

На финише спорсмены обнимают друг друга. Я обниму Олексюк О.А.,.я не держу на неё зла. Может быть Мы исправимся и станем лучше. С ней, в свое время, были очень тёплые отношения "Господи помилуй-мама помоги - ближе к маме", .... Коллектив клиники хороший. Дети закрывают глаза и открывают рот :cheer: , услышут ли голос детей?, дети любят маму.

25 бер. 2016 09:32
Стоматологи доска почета и позора

Шановний пане Миколо. Мені дійсно шкода, що Ви залишилися незадоволеним від спілкування з нашим лікарем Олексюк О.А. Разом з тим, зважаючи на всю ту інформацію яку Ви виклали в мережу, я все ж таки вимушений зробити певні коментарі.
1. Персонально Ваша ситуація двічі розглядалася на медичній раді нашого підприємства, на якій Ваші лікуючі лікарі пояснювали яку тактику лікування і чому вони обрали. За результатами вивчення пояснень лікарів, медичної документації та даних періодичних оглядів, члени медичної ради визначилися, що тактика і методи лікування (враховуючи Вашу клінічну картину) обрані правильно. Разом з тим, було встановлено, що лікар Олексюк, прилікуванні Вашого кутнього зуба запропонувала Вам пломбу з матеріалу Фуджі (а не Філтек, яким Ви завжди користуєтеся), оскільки при Вашій клінічній картині цей матеріал (хоча і пломба з нього дещо дешевша ніж з Філтеку) є більш доцільним. Єдиним недоліком цього матеріалу - це неможливість підібрати колір, що відповідає природньому. Про ці всі особливості Вас було проінформовано лікарем до початку процедур (що підтверджується як поясненнями асистентів, які були в кабінеті, так і частково Вашими словами).
2. Хоча і тактика лікування була обрана правильно і всі маніпуляції наші лікарі провели у строгій відповідності зі стандартами, проте, беручи до уваги, що лікар не надав на розгляд медичної ради належним чином оформлений протокол узгодження лікування - ми приняли рішення безкоштовно замінити Вам пломбу.
3. Я не думаю, що зовнішність лікаря (я не говорю в даному випадкупро такі речі, як чистота одягу..._) - це ознака за якою можна встановити його рівень майстерності.
4. Я маю досвід співпраці з лікарем Олексюк з 2001 року. За весь цей період Ви перший її пацієнт,який на неї поскаржився. Це притому, що за минулий рік вона здійснила понад 1300 прийомів пацієнтів.
5. Відповідно підсумовуючи - єдина помилка, яку зробила лікар Олексюк у спілкуванні з Вами - це те, що вона запропонувала Вам пломбу, яка хоч і дешевша, але більш ефективніша у Вашому випадку. Відповідно за цей наш недолік ми запропонували Вам компенсацію, з якою Ви погодилися.
6. Разом з тим, я вдячний за це обговорення, адже воно підняло питання про належне документування процесу обговорення різних сценаріїв лікування та прогнозованого результату від цього лікування. І це те над чим зараз працює наша команда. Буду надзвичайно вдячним за будь-які, в першу чергу критичні зауваження та пропозиції щодо роботи нашого колективу. Моя адреса для листування: feniksdent@gmail.com З повагою, директор ПП "Фенікс-Дент" Г.Олійник

Час відкриття сторінки: 0.195 секунд