Коли не вистачає коштів на покупку нового автомобіля, більшість людей замислюється про придбання потриманого авто, так як коштувати така машина буде значно менше. Але потриманий автомобіль вже побував в експлуатації,і історія його невідома. У зв'язку з цим необхідно знати, на що слід звертати увагу при покупці. Тому перед походом на сайт з продажу бу автомобілів, почитайте наші рекомендації.

Цінова категорія

Для прикладу, ви знайшли оголошення про продаж авто в Чернівцях. Треба звертати увагу на його цінову категорію, надійність, вартість запчастин і витратних матеріалів на цю машину, а також їх доступність і стійкість машини до ціни. При подальшому перепродажі, якщо таке буде, важливо, щоб ціна на авто не так сильно впала, з огляду на старіння автомобіля. Ось основні чинники, які допоможуть в правильному придбанні потриманого авто.

Купівля авто на ринку

Якщо купувати авто в Чернігові на авторинку, то не варто, відразу ж вибравши машину, купувати її. Потрібно походити по ринку, придивитися, порівняти ціни і так далі. Може, є та ж марка машини, але дешевше або краще. Тому не треба поспішати, краще тверезо підійти до цієї важливої ​​справи. Варто мати на увазі, що машини нікуди не втечуть і це не коробка цукерок, яку можна швидко купити. Тому не варто боятися того, що якщо не купити відразу машину її тут же купить хтось інший. Потрапивши на ринок, бажано відразу ж скласти його план і розкреслити ряди на листку паперу, це стане в нагоді для того, щоб довго не шукати зацікавивший вас автомобіль, треба всього лише відзначити його місцезнаходження у себе на листку. Не знайшовши кращої альтернативи, за допомогою розкресленого плану швидко знаходимо попередню вподобану машину. Отже, відібравши для себе варіанти, приступаємо до їх огляду, для цього не буде зайвим взяти з собою того, хто в цій справі добре розбирається. Перш за все, перевіряємо візуально лакофарбове покриття, в цій справі може добре допомогти магніт, загорнутий в ганчірку. Якщо машина була сильно бита, то на цьому місці зазвичай лежить товстий шар шпаклівки і магніт, прикладений до цього місця, або не прилипне, або прилипне, але дуже слабо, це повинно насторожити. З боку переду машини потрібно ковзаючим поглядом оцінити боки і дах, їх поверхні повинні бути рівні. Хвилясті поверхні означають те, що машина побувала в аварії. Таку машину краще не купувати, оскільки у неї порушена симетрія кузова, а це вже небезпечно.

Огляд кузова

Однак якщо хвилястість присутня на одній з дверей, то, можливо, симетрія кузова не постраждала і машину можна купувати. Всі знайдені дефекти бажано записувати на листок, на підставі цих дефектів можна почати вести торги з власником машини і, можливо, він навіть відчутно знизить ціну. Далі, треба відійти від багажника на кілька метрів і присісти, подумки провести пряму від заднього колеса до переднього, вони повинні бути строго на одній прямій, якщо це не так, значить, кузов після аварії і його повело. Брати таку машину теж не слід. Перефарбована машина в більшості випадків говорить про те, що кузов був схильний до корозії або побував в аварії. Визначити це можна так, відсунувши, наприклад, ущільнювач лобового скла, якщо там присутня інша фарба, то авто явно перефарбовано. Якщо просвіти дверей нерівномірні, це теж вказує на участь в аварії. Звертаємо увагу на дверний люфт, відкриваємо двері і піднімаємо, опускаємо їх, якщо люфт на всіх дверях надто значний, значить, автомобіль використовувався в якості таксі. Чорна масляниста сажа в трубі глушника говорить про те, що двигун добре зношений і відрами поглинає масло.

Пробіг автомобіля

На пробіг машини теж звертаємо увагу, зазвичай хитрі власники машин скручують одометри, але є багато способів визначити великий пробіг чи ні. Це велика стертість педалей, сильно продавлені сидіння і т.д. У сонячну погоду досить глянути на лобове скло і якщо в місцях роботи двірників воно затерте, скло в цих місцях тьмяніше ніж в інших, то автомобіль пройшов чималий кілометраж.

На що ще варто звернути увагу

  • Слід дослідити дно машини і підняти килимки, щоб переконається, що сталь не проіржавіла.
  • Перевірити всі електроприлади на працездатність.
  • Перевірити вільний хід педалей гальма, муфти і чи не заїдають самі педалі. Педаль гальма не повинна провалюватися в підлогу, що говорить про несправну гальмівну систему. Натиснувши педаль, слід її утримати, якщо через півхвилини педаль почала провалюватися, то це теж говорить про несправності.
  • Потім заводимо двигун. При включенні запалювання потрібно звернути увагу на включення індикації приладової панелі, а саме повинні обов'язково спалахнути лампи тиску масла і зарядки акумулятора. При пуску двигуна лампи відразу ж повинні згаснути. Двигун повинен працювати м'яко і рівно, без сторонніх шумів і стукотів, які свідчать про несправності. При натисканні на газ, двигун моментально повинен вийти на обороти без всяких запізнень і провалів. Сам двигун бажано прослуховувати, відкривши капот, на двигуні не повинно бути течі масла, бензину або антифризу. Відкрутивши пробку для затоки масла, треба переконатися, що звідти не валить дим при збільшенні оборотів двигуна.