Вибір мотоциклу - справа нелегка та індивідуальна. Критеріїв вибору є чимало, і навіть така банальна річ як освітлення і лампи мають значення https://motokvartal.com.ua/osveshchenie-i-lampy/. Але якщо не вдаватись в деталі, для початку звертаємо вашу увагу на те, що такі види мотоциклів як кросові, круїзери і спортбайки не підходять для навчання через специфіку посадки і цілого ряду інших особливостей. При виборі та купівлі першого мотоцикла варто покластися на експертів у цьому питанні, а хто, як не інструктори мотошколи компетентні в цьому питанні?

Інструктори, як правило, люди з великим досвідом водіння і роблять вибір з розумінням всієї специфіки водіння. В першу чергу вибір мотошкіл доводиться приходиться на стріти. Це мотоцикли з класичною посадкою райдера - пряма спина у вертикальному положенні і з відносно високим кермом.

Така посадка забезпечує максимально комфортне положення і зручність в управлінні. Руки, ноги і спина на таких мотоциклах беруть найбільш природне положення що забезпечує зручну посадку, можливість правильно управляти рухом і швидко реагувати при необхідності.

Ергономіка

Один з ключових моментів на перших етапах навчання - висота по сидінню, важливо, щоб при зупинці мотоцикла водій міг стояти спираючись на обидві ноги, а не тягнутися носками до дорожнього покриття.

Наступне, на що треба звернути увагу - це вага мотоцикла. Мотоцикл повинен бути не тільки легким, але і збалансованим, що б таким він був і в управлінні.

Також слід звернути увагу на дзеркала https://motokvartal.com.ua/zerkala/, вони мають бути зручні в налаштуванні і з хорошим оглядом. Від цього залежить не лише зручність, але і ваше життя.

Двигун

Інший важливий параметр - двигун. Для навчання оптимальним вважається двигун з об'ємом 125-150 кубічних сантиметрів.

Мотоцикли з таким двигуном порівняно малопотужні, легкі і не варто забувати про їх низьку вартість.

Ще важливо додати, щоб двигун був оснащений балансувальним валом. Це впливає не тільки на комфорт водія, але і на довговічність конструкції, а також зручність у використанні. До того ж на такому мотоциклі просто приємніше їздити. 

Запчастини і ціна

При цьому важливо, щоб мотоцикл був вигідним не лише в покупці, але і в обслуговуванні. І тут при виборі не зайвим буде проаналізувати ціни в Україні на запчастини та витратні матеріали, а також їх наявність в країні. Для прикладу якщо поглянути ціну на пластик і навісні елементи тут https://motokvartal.com.ua/plastik-i-navesnye-elementy/, то діапазон цін виходить чималенький. До речі взагалі радимо купувати запчастини в Мотокварталі, адже тут продають лише якісні вироби та за доступними цінами.

За всіма параметрами вигідно відрізняються китайські мотоцикли в порівнянні з дорогими японськими і європейськими брендами. Але вибираючи китайський мотоцикл необхідно ретельно аналізувати репутацію та імідж бренду.

Серед виробників китайських мотоциклів вже давно є надійні і якісні бренди. У міру того, що японські виробники багато років розміщують свої виробництва мало-кубатурних мотоциклів на території Китаю, то майже вся компонентна база (запчастини та комплектуючі) є ідентичною.

Вибираючи китайський мотоцикл, важливо не продешевити - найдешевші, як правило, і оснащуються відповідними компонентами, відповідно, мотоцикли дорожче вже оснащуються деталями з тих же заводів, що і «бренди».

Підсумок

Підводячи підсумок: на нашу скоромну думку (і думку інструкторів шкіл водіння) легкий мотоцикл з об'ємом двигуна 150 см3 зі зручною посадкою і хорошою керованістю здатний задовільнити новачків мотоциклетного руху.

Не зайвими для новачків будуть захисні дуги на випадок падіння на бік.

Не варто забувати і про передпродажну підготовку мотоцикла, але на фірмовому сервісі цим займаються професіонали з відповідним знанням техніки і специфіки її експлуатації, виконані ними настройки мотоцикла будуть вірними, тому переживати тут немає за що.