Реклама: (096) 452-57-17

У Шепетівці відкрито новий заклад для сімейного відпочинку «Partyфон»

У Шепетівці відкрито новий заклад для сімейного відпочинку «Partyфон»
Матеріал розміщено на правах реклами
Днями в Шепетівці нарешті відкрито новий заклад для сімейного відпочинку з яскравою назвою «Partyфон». То хто ж ці люди, що вирішили нарешті розбити стереотипи відносно відсутності в Шепетівці затишного кафе для бесіди з друзями, смачної сімейної вечері, просто смакування запашної кави або глінтвейну?
Ініціаторами стали брат та сестра, які все життя мріяли про відкриття власної кав’ярні та наполегливо працювали на шляху до реалізації своєї мети.

Денис – професійний повар з багаторічним досвідом роботи в закладах ресторації, вмілий бармен та просто кльовий хлопець, що може ввести в інтригу з перших хвилин розмови з ним. До речі Денис нещодавно повернувся з АТО, але про це, як і більшість воїнів розмовляє неохоче.

Христина – тривалий час працювала в аптечній сфері бізнесу (педантичність просто розриває цю людину), тому всю роботу по організації роботи, адмініструванню, оформленні документів та менеджменту вона звісно взяла на себе.

Відкрити та вести якісно бізнес не вдається без допомоги друзів, як виявилось їх таланти стали в пригоді. Завдячуючи «Івент агенції АТМОСФЕРА» та керівнику Олі Гадаван.  розроблено просто відпадний дизайн-інтер’єр, проведено навчання з персоналом.

І на решті команда. Робота команди Partyфон - це приклад злагодженості роботи. Всі хто відвідують кафешку напевно помічають як спілкуються між собою працівники за допомогою жестів, міміки,тобто без слів. Другий шеф повар Сашка, бармен Анюта, офіціанти Олена, Катруся, Діана та адміністратор Аня, щодня дарують своїм відвідувачам ексклюзивні смаколики, просто смачнючі тістечка, коктейлі, глінтвейн та звісно запашну каву.

Візитівкою Partyфона є фірмовий логотип у формі поєднання кавової кружки та вінілової платівки. Звідки така ідея. Все дуже просто, натхненником такої ідеї стала сімейна реліквія – Патіфон Альберт, для нього в кафе виділено найбільш видне та достойне місце, кожен може побачити справжній раритет та оцінити відгук з минулого.

Що стосується цін, то вони однозначно тут демократичні, я б сказав навіть занадто, але якість приготування страв дійсно вражає, з переліку вказаному в меню в Шепетівці жодна з страв не повторюється.

З особистої розмови Христина розповіла:
Ми раді всім, і радо хочемо вітати всіх без винятку: молодь, сімейні пари, дуже приємно коли до нас заходять люди старшого покоління. Думаю, що відвідування нашого закладу стане доброю традицією для всіх поколінь

Заклад знаходиться за адресою: вул. 200-річчя Тараса Шевченка 6а/13 (колишня вулиця Островського, 100-метрівка до Будинку побуту). Телефон для замовлень: (068) 25-10-151

Останнє редагування Неділя, 18 грудня 2016 17:49

Коментарі (16)

Доволі цікаво, сподобалось! Тількі не зрозуміла ситуація з картками банківськими, чи будете приймати чи ні? Бо налом не всім зручно, та й здачу рахувати. Навіть біля вішалки є засоби для взуття!!!<br />Успіху Вам! І понад усе постарайтесь...

Доволі цікаво, сподобалось! Тількі не зрозуміла ситуація з картками банківськими, чи будете приймати чи ні? Бо налом не всім зручно, та й здачу рахувати. Навіть біля вішалки є засоби для взуття!!!<br />Успіху Вам! І понад усе постарайтесь протриматись в цей важкій час!<br /><br />Плюси: ГАРРНО, диван супер!!! м’якенько, гарні цікаві страви, відносно не довго чекати (близько 15 хвилин гарячі страви), гарний молодий колектив.<br />Мінуси: нема поряд стоянки (але недалеко є місця), трохи прохолодно, незрозуміла ситуація з банківськими картками, занадто відкрито (видно всіх і всі бачать кожного) але це комусь і плюс, якби не достатньо затишності. <br /><br />І ще підкажіть туалет є? Окремо чи один для всіх? Руки помити можна?<br /><br />П.С. і дівчата (які там працюєте) посміхайтесь трохи, да важко зараз, але Ви ж гарні молоді!

Детальніше
  Вложения
 

Добрий вечір!Дякуємо за Ваш відгук! Банківські карти прийматимуться після свят, термінал встановлений і незабаром безготівкою також можна буде розрахуватися. Туалет, звичайно, є, він знаходиться в другому залі) Щодо розташування диванів: ми...

Добрий вечір!Дякуємо за Ваш відгук! Банківські карти прийматимуться після свят, термінал встановлений і незабаром безготівкою також можна буде розрахуватися. Туалет, звичайно, є, він знаходиться в другому залі) Щодо розташування диванів: ми принципово захотіли відійти від "кабінок" і дати людям можливість спілкування, знайомств і відкритості, погодьтеся, цього зараз так не вистачає в нашому житті)))Але якщо, все ж-таки, Ви захочете більше приватності, у другому залі є окремий столик, приймається резерв) Чекатимемо вас з посмішкою))) З прийдешнім 2017!!!

Детальніше
  Вложения
 

Доброго ранку. А що сталося? Були вчора у Вашому закладі, та помітили що порції стали трохи менші (стосовно англ.сніданку, грінок стало вдвічі менше, можливо ще щось), та на не було жвачок з рахунком, а син так їх полюбляє.<br />Це вже...

Доброго ранку. А що сталося? Були вчора у Вашому закладі, та помітили що порції стали трохи менші (стосовно англ.сніданку, грінок стало вдвічі менше, можливо ще щось), та на не було жвачок з рахунком, а син так їх полюбляє.<br />Це вже нововведення на постійно, чи випадково нестача запасів? Людей дійсно було багато.

Детальніше
  Вложения
 

Добрий день! Справа в тому, що ми не робимо запасів на декілька днів, не заморожуємо продукти, а кожен день купуємо усе свіже. В зв'язку з новорічними святами поставка продуктів відбувалася дещо з затримкою. Від сьогодні входимо в звичний режим,...

Добрий день! Справа в тому, що ми не робимо запасів на декілька днів, не заморожуємо продукти, а кожен день купуємо усе свіже. В зв'язку з новорічними святами поставка продуктів відбувалася дещо з затримкою. Від сьогодні входимо в звичний режим, жувальні гумки обов'язково будуть)))

Детальніше
  Вложения
 

[quote name="Христина"]Добрий день! Справа в тому, що ми не робимо запасів на декілька днів, не заморожуємо продукти, а кожен день купуємо усе свіже. В зв'язку з новорічними святами поставка продуктів відбувалася дещо з затримкою. Від сьогодні...

[quote name="Христина"]Добрий день! Справа в тому, що ми не робимо запасів на декілька днів, не заморожуємо продукти, а кожен день купуємо усе свіже. В зв'язку з новорічними святами поставка продуктів відбувалася дещо з затримкою. Від сьогодні входимо в звичний режим, жувальні гумки обов'язково будуть)))[/quote]<br /><br /><br />тоді ми йдемо до Вас )))<br />і підкажіть коли термінал буде. та всілякі акції та новинки в меню

Детальніше
  Вложения
 

Ви прямо як у воду дивитесь))) Жувальні гумки є вже, термінал встановлений, але є технічні питання, які по ньому треба вирішити. Щодо меню, дійсно, ми готуємо нові позиції, щоб порадувати своїх Гостей новими смаколиками. Щодо акцій, вони теж...

Ви прямо як у воду дивитесь))) Жувальні гумки є вже, термінал встановлений, але є технічні питання, які по ньому треба вирішити. Щодо меню, дійсно, ми готуємо нові позиції, щоб порадувати своїх Гостей новими смаколиками. Щодо акцій, вони теж плануються))) Дякую!

Детальніше
  Вложения
 

Особитсо мені "ПатіФон" подобаєця, саме з-за смачненького. Смачні і гарні страви! ДЯкую!!! Але є й недоліки: <br />1. не зручно з автомобілем, немає де стати, приходиться виїжджати на тротуар. Для здорових ходячих людей не проблема, ставте свої...

Особитсо мені "ПатіФон" подобаєця, саме з-за смачненького. Смачні і гарні страви! ДЯкую!!! Але є й недоліки: <br />1. не зручно з автомобілем, немає де стати, приходиться виїжджати на тротуар. Для здорових ходячих людей не проблема, ставте свої автівкі на стоянці будь ласка яка в 30 метрах!!!<br />2. що стосується приміщення то, від витяжки досить сильний перепад тиску, і при відкриті дверей закладає вуха (треба мабуть зробити щей вхід повітря з вулиці, щоб не було перепаду, але це кошти) Це дуже потрібно, бо людям чутливим до перепадів тиску то шкодить здоровью!!!!! Зверніть на це увагу в першу чергу.<br />3. Трохи прохолодно взимку, не зовсім комфортна температура, цікаво що буде влітку, бо кондиціонерів не має, до речі придбавши сучасний кондиционер 1 інверторного типу, мали би і нагрів зимою і прохолоду влітку!!! Дуже раджу! Це друге після вдосконалення витяжки що потрібно зробити. Ще не завадить добавити якісь ароматизатор повітря.<br />4. Також не подобається давно вже писав що, зазначено (на дверях) що приймаються банківські карти з бонусом 3%, а на ділі досі жодного разу не приймали ((( хоча обіцяли після свят.......... сумно<br />А в цілому ДОБРЕ і ГАРНО, світильники суперові, меблі гарні, дивани ЖИВБИ НА НИХ!, все гарно! І Дівчата ПОСМІХАЙТЕСЬ БУДЬ ЛАСКА!!!

Детальніше
  Вложения
 

Особисто мені "ПатіФон" подобається, саме з-за смачненького. Смачні і гарні страви! ДЯКУЮ!!! Але є й недоліки: <br />1. не зручно з автомобілем, немає де стати, приходиться виїжджати на тротуар. Для здорових ходячих людей не проблема, ставте свої...

Особисто мені "ПатіФон" подобається, саме з-за смачненького. Смачні і гарні страви! ДЯКУЮ!!! Але є й недоліки: <br />1. не зручно з автомобілем, немає де стати, приходиться виїжджати на тротуар. Для здорових ходячих людей не проблема, ставте свої автівкі на стоянці будь ласка яка в 30 метрах!!!<br />2. що стосується приміщення то, від витяжки досить сильний перепад тиску, і при відкриті дверей закладає вуха (треба мабуть зробити щей вхід повітря з вулиці, щоб не було перепаду, але це кошти) Це дуже потрібно, бо людям чутливим до перепадів тиску то шкодить здоровью!!!!! Зверніть на це увагу в першу чергу.<br />3. Трохи прохолодно взимку, не зовсім комфортна температура, цікаво що буде влітку, бо кондиціонерів не має, до речі придбавши сучасний кондиционер 1 інверторного типу, мали би і нагрів зимою і прохолоду влітку!!! Дуже раджу! Це друге після вдосконалення витяжки що потрібно зробити. Ще не завадить добавити якісь ароматизатор повітря.<br />4. Також не подобається давно вже писав що, зазначено (на дверях) що приймаються банківські карти з бонусом 3%, а на ділі досі жодного разу не приймали ((( хоча обіцяли після свят.......... сумно<br />А в цілому ДОБРЕ і ГАРНО, світильники суперові, меблі гарні, дивани ЖИВ БИ НА НИХ!, все гарно! І Дівчата ПОСМІХАЙТЕСЬ БУДЬ ЛАСКА!!!<br /><br />P.S. До речі бургер був чудовий! Додайте ще кетчупу та американської гірчиці до столу коли даєте бургер.... аж слина тече

Детальніше
  Вложения
 

Вчора вперше відвідав заклад.<br />Враження щодо кухні:<br />- замовили картоплю-пюре - немає, або довго чекати;<br />- замовили рис - немає;<br />- замовили курячий рулет в беконі - немає;<br />- замовили стейк зі свинини - немає.<br...

Вчора вперше відвідав заклад.<br />Враження щодо кухні:<br />- замовили картоплю-пюре - немає, або довго чекати;<br />- замовили рис - немає;<br />- замовили курячий рулет в беконі - немає;<br />- замовили стейк зі свинини - немає.<br />Довелось замовляти те, що було. Хоча те що було виявилось смачненьким, хоча і з певними, як на мій смак, недоліками:<br />- не смачна смажена сосиска у англійському сніданку №1 (варто було б змінити виробника)<br />- взагалі ніякий сир фета в грецькому салаті - відсутній будь-який смак (зверніть увагу на щось з дорожчих сирів)<br />З плюсиків:<br />- смачний курячий стейк (хорошо промаринований та гарно просмажений)<br />- смачні "гострі" крильця<br />- полюбляю грибний крем-суп і у вас він виявився хорошим із смачними гріночками з беконом (хоча як на мене він має бути трохи густішим)<br />- доставив кавовий шот "Мексиканець")<br /><br />Щодо обстановки:<br />- як писали раніше - перепади тиску при відкритті дверей - це дійсно проблема і чималенька, по-перше маленька дитина дверей відкрити не зможе, по-друге реально неприємно, мені здається, якщо добре "прийняти" то від постійних цих перепадів може стати "погано", та й людям з проблемами з тиском буде також непереливки;<br />- прохолодно - потрібна хоча б теплова завіса над дверями;<br />- корзинки для столових приборів для них не підходять - перекидаються;<br />- офіціанткам потрібно час від часу міняти фартух, а то вигляд офіціантки в заплямованому фартуху - не вселяє великих сподівань щодо санітарії - закупіть їх більше і нехай змінюють протягом зміни (розумію, що робота така, що без плям не обходиться, проте виглядає не гарно);<br />- стіл за яким ми сиділи трохи хитається, як в якомусь "задавненому" кафе;<br />- і ще одне - прийшлось після відвідування закладу прати весь одяг, тому що надпотужна витяжка, яка створює в кафе вакуум, чомусь не в змозі справитись з ароматами кухні)<br /><br />Кафе відвідаю ще обов'язково, думаю, що всі негаразди просто тимчасові)

Детальніше
  Вложения
 

Духан кухні та дим особливо біля барної стійки! Треба думати про вентиляцію! А так смачно!

  Вложения
 

І знову про картки! Коли вже вони будуть прийматися? Або зніміть той надпис з двері та наклейте "Тільки готівка" бо деколи є бажання зайти перекусити коли там поруч, а готівки немає.... Зробіть щось або закрийте це питання раз і назавжди.<br...

І знову про картки! Коли вже вони будуть прийматися? Або зніміть той надпис з двері та наклейте "Тільки готівка" бо деколи є бажання зайти перекусити коли там поруч, а готівки немає.... Зробіть щось або закрийте це питання раз і назавжди.<br />Проблема витяжки, тиску, температури та запахів лишається досі.<br />Але ж таке смачненьке майже все!!!<br />І ще не зрозуміла ситуація з салатами. Замовляв в різний час один і той самий салат, то перший раз він будв поданий в тарілочці чотирма ємносцями де було окремо компоненти салату "ВЕГАН", а останнього разу було в одній тарілочці і в двічі меньше, хоча в обох випадках платилось однаково.<br />Також не зрозуміла ситуація з гарячим шоколадо, в перше був поданний в великій чашці з білими зефірками, потім якось подався просто без зефірок, а ще потім взагалі чашка меньша вдвічі і зефіркі кольорові та не смачні.

Детальніше
  Вложения
 

Добрий ранок,шановні небайдужі форумчани!!!З вашого дозволу,відповім одразу на всі претензії,вибачте за затримку з відповіддю.<br />1.Витяжка.Питання ДУЖЕ складне.Ані рекуператори,ані кондиціонри інверторного типу для цього приміщення не...

Добрий ранок,шановні небайдужі форумчани!!!З вашого дозволу,відповім одразу на всі претензії,вибачте за затримку з відповіддю.<br />1.Витяжка.Питання ДУЖЕ складне.Ані рекуператори,ані кондиціонри інверторного типу для цього приміщення не підходять,так як немає можливості встановлення на даху даного конкретного комерційного приміщення будь-яких конструкцій.До кінця тижня нам пообіцяли встановити новий,менш потужний мотор,клапан приточного повітря встановлений.Питання вирішується,вивчається і шукаються шляхи його вирішення.Основна проблема полягає в тому,що стаціонарна вентиляція даного будинку дорівнює 0 (це питання не до нас,маємо те,що маємо)...Прошу вибачення за тимчасові незручності, але питання дійсно не одного дня...<br />2.Банківські картки.Проблеми немає,вчора нарешті встановили переносний POS- термінал.<br />3.Фартухи замовлені,їх дійсно не вистачало,але ми вчимось на помилках.<br />4.Якщо Ви помітили,що хилитається стіл,повідомте,будь ласка,про це персонал і всі незручності буде усунуто.Справа в тому,що кожен тиждень в нас проходить генеральне прибирання і всі меблі переставляються,тому ми могли і не вслідкувати...<br />5.Подача страв.Можу Вас запевнити,що від того,що салат в іншій тарілці,менше його не стало...Хлопці-кухарі шукають найоптимальніші варіанти подачі і приготування страв,міркують над новими смаколиками в меню.До того ж,вони творчі люди,як і наші бармени,вони в постійному пошуку ідеалу)Зефірки мені самій білі більш подобаються,їх не було на постачальнику,але це тимчасово...<br />Друзі,ви завжди бачите недоліки краще зі сторони,ми відкриті для діалогу,готові виправляти свої помилки,готові ставати кращими...Є проблеми,які можна вирішити негайно,є ті,що потребують більше часу...Повірте,ми знаємо про них,скажу вам більше,вони нам болять,бо в цей заклад вкладені не лише гроші,в нього вкладені мрії,сили,нерви,любов...ми ним живемо)))Дякую за вашу небайдужість,сподіваємось на нові зустрічі!

Детальніше
  Вложения
 

Вдруге довелось побувати в цьому закладі.<br />Вуха закладає, може трохи менш ніж вперше, проте дискомфорт відчутний.<br />Запахів ніби менше, проте - є. Одяг пропах трохи менше ніж в перший раз.<br />Їжа:<br />- бургерів не було (ну...

Вдруге довелось побувати в цьому закладі.<br />Вуха закладає, може трохи менш ніж вперше, проте дискомфорт відчутний.<br />Запахів ніби менше, проте - є. Одяг пропах трохи менше ніж в перший раз.<br />Їжа:<br />- бургерів не було (ну не таке у вас велике і складне меню, щоб частини блюд не можна було приготувати)<br />- несмачний салат "Грецький" - як був несмачним (пластикові овочі при наявності в магазинах і на базах смачних та несмачна, тобто "ніяка" фета) так і залишився. За овочі знаю, бо самі купуємо та готуємо вдома грецький салат)<br />- стейк зі свініни - блін, ну не смачно (якщо вперше стейк з курячого філе був смачно замаринований та просмажений, то стейк зі свініни - його повна протилежність) м'ясо не приправлене, та на смак здалось трошки "вистояним", ні не старим чи не свіжим, а таким, що тривалий час полежало в холодильнику без накриття (не в плівці)<br /><br />І на останок (ІМХО) - Jägermeister подається занадто охолодженим, навіть до температури до -18°С (мінус), для цього його зберігають в морозилці, якщо ж ви хочете щоб гарна пляшечка стояла на барній полиці - тримайте їх дві, одну в морозилці, іншу на полиці.

Детальніше
  Вложения
 
  1.    Symbioz

А що в той грецький салат входить?

  Вложения
 

Шановний Symbioz, судячи з Вашого коментаря, як мінімум хочеться запросити Вас на особисту розмову про недоліки нашого закладу)))Об'єктивно: м'ясо не лежить в нас в холодильнику без накриття,а тим паче довгий час.бо кожен день ми купуємо свіже і...

Шановний Symbioz, судячи з Вашого коментаря, як мінімум хочеться запросити Вас на особисту розмову про недоліки нашого закладу)))Об'єктивно: м'ясо не лежить в нас в холодильнику без накриття,а тим паче довгий час.бо кожен день ми купуємо свіже і зараз перейшли на нового постачальника...Jägermeister ми і зберігаємо в двох пляшках,на витрині і в холодильнику...І.до речі,ми оновили меню,а проблема з деякими продуктами залежить не від нас.а від специфіки асортименту в торгових точках нашого міста...І якщо Вам щось не подобається по стравам.думаю,ефективніше одразу підійти і розказати свої враження,відкрита кухня і створена для комунікацій між кухарями і Гостями,в закладі також є адміністатор,в обов'язки якого входить зробити так,щоб всім було максимально комфортно відпочивати в нашому закладі...Не сподобалась страва-якщо це об'єктивно,є вирішення,її можуть доробити,переробити.врахувати всі Ваші побажання...А то Ви пішли не зовсім вдоволені,наскільки я зрозуміла.а ми про це не здогадувались...Тож всі ми люди.давайте спілкуватись!!!Мережеві зауваження-це,звичайно,добре,але ми відкриті і для "живого" діалогу.Завжди раді Вас бачити!

Детальніше
  Вложения
 

Христина, дякую за запрошення) Напишіть будь-ласка свій телефон в особисте повідомлення. Спробую ще раз завітати у Ваш заклад, якщо щось виявиться несмачним/незручним (не тільки на мій смак, але й для тих з ким я прийду - тому що я писав відгуки...

Христина, дякую за запрошення) Напишіть будь-ласка свій телефон в особисте повідомлення. Спробую ще раз завітати у Ваш заклад, якщо щось виявиться несмачним/незручним (не тільки на мій смак, але й для тих з ким я прийду - тому що я писав відгуки про їжу не ІМХО), я Вам обов'язково зателефоную і запрошу приєднатись до нашої компанії для дегустації)

Детальніше
  Вложения
 
Коментарі отсутствуют

Залиште ваш коментар

Оставить комментарий в качестве гостя. Зарегистрироваться либо авторизоваться.
Вложения (0 / 3)
Поделиться вашим местоположением
вгору

Вам також буде цікаво