Навіть самому далекому від моди людині знайоме ім'я і логотип компанії «Calvin Klein». Цей будинок моди був заснований в Америці в кінці 60-х і став відомий на весь світ завдяки характерному для нього унікальному і оригінального стилю «унісекс».

Ідейний засновник марки - Кельвін Кляйн, в честь якого і названий бренд, народився в Бронксі і з ранніх років став цікавитися модою, з цікавістю супроводжуючи жіночу частину своєї сім'ї в походи по магазинах, ательє та кравцем. Вже з п'ятирічного віку хлопчик починає знайомиться з майстерністю виготовлення одягу, освоює швейну машинку і точно усвідомлює, що хоче в майбутньому стати модельєром. Впевнено слідуючи своїй мрії, Кляйн отримав освіту у Вищій Школі мистецтв і в технологічному Інституті Моди в Нью-Йорку.

Протягом 60-х років Кельвін намагається набути необхідного практичного досвіду: він підробляє помічником дизайнера, помічником в різних ательє, майстерень і в декількох нью-йоркських модних будинках. Однак весь цей досвід не приносив майбутньому модельєр радості, адже в якості найманого робітника він не міг проявити себе, показати свій потенціал, творити, висловлювати свою думку і свої варіанти. Кельвін, не знаходячи виходу своїм ідеям і не маючи можливості самореалізовуватися впадає в депресію. На допомогу зневіреному синові прийшов батько, запропонувавши припинити низку працевлаштування та звільнень і створити свій власний бізнес, нарешті зайнявся улюбленою справою.

У 1968 році Кельвін Кляйн, в парі зі своїм другом Баррі Шварцоц, які погодилися вкласти в перспективна справа, реєструє однойменну марку «Calvin Klein». Вони відкривають ательє, яке на перших парах спеціалізується на пошитті верхнього одягу для чоловіків. Презентація першої колекції виявляється вкрай вдалою, і компаньйони отримують перше велике замовлення на значну суму. За досить короткий термін компанія розкрутилася, стала впізнаваною, затребуваною і популярною в богемних колах. Ім'я «Calvin Klein» стало з'являтися на сторінках модних видань і отримувало позитивний відгук від модних критиків.

У 1970 році було прийнято рішення почати розробляти одяг і для прекрасної статі, щоб розширити споживчий інтерес. У процесі створення жіночої колекції, Кльвін Кляйн примудрився зробити справжню революцію, придумавши нову модель укороченого двубортное жіночого пальто, взявши за основу чоловічий піджак. «PerCoat» стало справжнім хітом сезону і вплинуло на моду.

Завдяки свіжому погляду на одяг і унікальному підходу до її розробки (ретельне і пильна увага до крою, техніці і якості пошиття, ретельна розробка деталей, мінімалізм) в 1973 році Кляйна вручили престижну премію «Coty».

Компанія продовжує збільшувати свій фронт робіт і в 1974 році на світ з'являється перша колекція фірмових аксесуарів і виробів з хутра. Незважаючи на появу нових напрямків і активний розвиток бренду, Кляйн відчуває незадоволення. Йому хочеться створити щось абсолютно нове і унікальне, щоб стало козирем бренду, його візитною карткою. Дизайнер став аналізувати ринок індустрії моди і намацує «слабке місце» або, свою «золоту жилу» - джинси. Саме цей предмет одягу чомусь залишився непомічений дизайнерами, несправедливо обділений увагою. У 1978 році компанія презентує першу революційну колекцію дизайнерських джинсів, яка перевернула уявлення світу про них. Завдяки переосмисленню Кляйном цього предмета гардероба, джинси перестали асоціюватися з дешевою і повсякденного одягом робітників, вони перестають бути просто універсальними і практичними штанами з деніму. Джинсові штани стають втіленням сексуальності, стилю і благородства. Новий фірмовий крій «Calvin Klein» сідає по фігурі, підкреслює її, виглядає елегантно і вишукано. Особливим хітом серед дівчат стали джинси обтягуючого силуету, пофарбовані в чорний колір, так як вони ідеально підкреслювали стрункі і довгі ноги. Джинси з шкіряним лейблом з логотипом бренду, що розташовувався на кишені ззаду, стали справжнім Must-heave серед просунутої молоді.

На початку 80-х компанія запускає лінію чоловічого белье Кельвин Кляйн, відмінною фірмовою рисою якого стала досить широкий гумовий пояс, на якому красувалося назву бренду (з 90-х років лінійка нижньої білизни належить іншій компанії).

Бренд став родоначальником стилю «унісекс», придумавши і створивши колекцію одягу, яка підходить для повсякденного гардероба як чоловіків, так і жінок. У цей період Кляйн не раз удостоювався престижних нагород і премій: від Ради дизайнерів моди Америки, від Інституту технології моди і ін.

У 1983 році було розроблено нижню білизну для жінок, а двома роками пізніше створена колекція речей для дому і перша колекція взуття. У 1989 році бренд презентував колекцію купальників.

У 90-і роки, переживши невелика криза, компанія знову радує шанувальників новинками, презентуючи колекцію сонцезахисних окулярів і лінійку парфуму, що стартувала з найуспішнішого «унісекс» аромату бренду - «СК ONE». А в 1997 році «Calvin Klein» починають випускати годинник, зареєструвавши, в парі зі швейцарським холдингом «Swatch Group», відокремлену торгову марку- «CK Watch Co. Ltd ».

Популярність бренду росла так стрімко, що одяг марки можна було купити не тільки по всій території Америки, але і в інших країнах, в тому числі на Сході. У 1996 році відомий і шанований журнал «Time» вносить ім'я Кельвіна Кляйна в список 25-ти найбільш впливових особистостей, які проживають в Америці.

Крім унікальної можливості здійснювати в світі моди революційні відкриття, створюючи абсолютно нові речі і змінюючи погляд на старі, компанія «Calvin Klein» володіє дивовижною проникливістю, далекоглядністю і почуттям настрою споживача. Бренд завжди стрімко і оперативно видавав реакцію на зміну актуальних тенденцій у вигляді власних оригінальних рішень. Він одним з перших популяризував стиль «мілітарі», включаючи в свої колекції елементи цього стилю. Також чималу роль в просуванні бренду зіграв нестандартний і провокаційний підхід до рекламної компанії. Скандали і гучні розгляди стали невід'ємною частиною іміджу «Calvin Klein», в скарбничці якого солідну кількість судових процесів з церквою (реклама джинсів з інсценуванням біблійного сюжету), з ФБР (реклама нижньої білизни за участю неповнолітніх) і т.д.

У 2003 році Кельвін Кляйн вирішує трохи відійти від справ і бренд купує компанія «PVH Corp», яка володіє ним до сих пір. Кельвін зберігає за собою посаду консультанта і право самому вибрати свого наступника.

В даний час у бренду «Calvin Klein» має сім різних лінійок: Casual одяг ( «cK Calvin Klein»), дизайнерський одяг пріеміум-класу ( «CK Collection»), спортивний одяг та взуття ( «CK White Label»), денім- одяг ( «CK Jeans»), одяг для гри в гольф, прикраси і годинник, одяг для дому, аксесуари і нижню білизну.

Одяг легендарного бренду - для сміливих, вільних від забобонів, самовпевнених цінителів якісної, стильної і добре пошитого одягу. Лаконічний, мінімілістічний, елегантний, сексуальний, зухвалий і вишуканий одночасно стиль бренду ідеально впишеться в повсякденний гардероб і підкреслить ваше природжене відчуття смаку. А джинси «Calvin Klein» назавжди засіли в серцях споживачів, ставши класикою світу моди і до сих пір вважається Must-heaveом кожного поважаючого себе модника або модниці.