Семінар вчителів природничих дисциплін

Автор 07 червня 2013, 02:30

6 червня свій заключний адресний семінар у 2012-2013 н.р. кафедра вчителів географії і біології провела у Вінниці. Це місто було вибрано не випадково, адже саме тут вчителі природничих дисциплін змогли наочно втілити тему семінару «Практичне спрямування навчально-виховного процесу шляхом впровадження краєзнавчих можливостей навчальних програм».

Практична частина семінару включала знайомство з роботою дослідних ділянок: лікарських рослин, овочівництва, квітникарства та вирощування насіння хвойних культур в Ботанічному саду Вінницького національного аграрного університету.
Розширило фаховий світогляд вчителів відвідування національного музею-садиби М.І.Пирогова, а тематична екскурсія по експозиції будинку М.І.Пирогова «Основні педагогічні ідеї М.І.Пирогова» відкрила для багатьох невідому грань таланту видатного вченого.
Експозиції Вінницького обласного краєзнавчого музею та Вінницького обласного художнього музею вразили педагогів своїм багатством. Унікальною є колекція мінералів, напівдорогоцінних каменів та корисних копалин. Широко представлений тваринний світ Поділля, рідкісні та зникаючі види фауни. Картинна галерея експонує картини видатних художників Рєпіна, Ге, Крамського, Тропініна, Нестерова, Полєнова, Коровіна, Засідателя, Глущенка тощо.
Та найбільш захоплюючою була позапланова екскурсія в літературно-меморіальний музей М.М.Коцюбинського. Її проводив директор музею заслужений діяч мистецтв України Ф.В.Панчук. Сам він неординарна особистість, художник-митець, винахідник власної техніки живопису, розкрив невідомі сторінки життя і творчості видатного українського письменника.
Незабутнє враження залишило знайомство із картинами Федора Панчука. Його роботи неодноразово експонувались на виставках в Києві, Парижі, Нью-Йорку, Німеччині, Туреччині, Польщі. Чотири картини митця закупив Національний музей у м.Києві.
По закінченню семінару вчителі висловили пропозицію щодо необхідності планування саме виїзних форм методичної роботи. Адже вони дозволяють виходити за межі кабінетної роботи, розширюють фаховий і загальнокультурний світогляд вчителів. А високоосвічений, духовно багатий педагог - це педагог-творець, педагог-новатор, педагог цікавий своїм учням.

0
репостів
0
репостів