Освіта

Вівторок, 17 квітня 2012 00:00

Трьохденні польові збори

Автор
Відповідно до закону України - Конституції і закону про загальний військовий обов'язок до служби у Збройних силах України, учням нашої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 з 20.04 по 22.04 проводились трьох денні польові збори. На 3-х денних польових зборах учні 11 класу здавали екзамен на зрілість - Захисника Вітчизни. Вони продемонстрували знання, навики та вміння, чому вони навчилися за ці 2 роки. Курс «Захисник Вітчизни», який вивчали вони на протязі 2 років дає для них багато навиків, це по-перше дисципліна - без якої жодна армія існувати не може, так і суспільство в цілому. Велика відповідальність перед державою майбутніх захисніків Вітчизни.…
24 та 31 березня 2012 року в НВК№2 проводилося пробне зовнішнє незалежне оцінювання. Пробне тестування відбулося з метою особистісного вимірювання готовності абітурієнтів до зовнішнього незалежного оцінювання з таких предметів, як: українська мова і література, біологія, фізика, всесвітня історія, іноземна мова, хімія, математика, історія України, географія.
29 березня 2012р. в Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії відбулись сьомі педагогічні читання, присвячені пам‘яті М.М.Дарманського, видатного педагога нашого краю, колишнього начальника обласного управління освіти, колишнього заступника голови обласної державної адміністрації, Почесного ректора Хмельницького гуманітарно-педагогічного інституту,Заслуженого працівника та відмінника народної освіти України, кандидата педагогічних наук, кавалера ордена «Знак пошани»,автора багатьох наукових праць.
Згідно річного плану роботи відділу освіти 20.03.2012 року на базі Травлинської ЗОШ І-ІІІ ст. пройшов день методичних знахідок.
19 березня 2012 року відбувся семінар для практичних психологів та соціальних педагогів на тему: «Психологічний супровід і підтримка підлітків у процесі самопізнання та самореалізації». Учасники семінару мали змогу розглянути теоретичні аспекти питання формування соціально-значимих якостей характеру та адаптивних форм поведінки; розробити алгоритм роботи практичних психологів та соціальних педагогів в напрямку формування розвитку особистості, який дозволяв би учневі бути особистісно спроможним та готовим до ефективного функціонування у суспільстві.