Версія для друку
Розділ Бізнес

Шепетівське об'єднане Управління Пенсійного Фонду України підвело підсумки за І квартал 2017 року

Автор 27 квітня 2017, 18:47

За перший квартал 2017 року виплачено пенсіонерам міста та району пенсій та допомог на суму 104569,9 тис.грн. Призначено 193 нових пенсій та здійснено 1853 перерахунки. Середній розмір пенсії становить 1590,43 грн. Такі підсумки оголосили шепетівські чиновники.

За звітний період  надійшло власних коштів в сумі 40,3 млн. грн., що на 11,0 млн. грн. більше відповідного періоду минулого року, темпи росту власних надходжень склали 137,4%. Забезпеченість власними коштами 38,5 відсотка.

Ситуація з наповненням бюджету Пенсійного фонду  залишається складною через значну тінізацію трудових відносин у країні, аналіз фонду оплати праці страхувальників за січень показав, що 199 платників виплачують заробітну плату  нижче встановленого законодавством мінімального рівня 1854 найманим працівникам. Тому, легалізація заробітної плати є актуальним питанням, яке потребує вжиття спільних заходів органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та правоохоронних органів.

Пенсійний фонд у рамках своїх повноважень робить усе можливе, щоб змусити роботодавців дотримуватись трудового законодавства. По суб'єктах господарювання, які виплачують заробітну плату нижче встановленого законодавством мінімального рівня, щомісячно направляються матеріали до Шепетівської міської ради та районної адміністрації, Шепетівського відділення Славутської оДПІ головного управління ДФС у Хмельницькій області, соціальним партнерам. 

Багато зусиль докладено до ліквідації заборгованості перед Пенсійним фондом України.  Для цього вживаються заходи фінансово-економічного й адміністративного впливу.  На 1 квітня 2017 року залишаються несплаченими 1002,4  тис.грн., збільшення в порівнянні до 01.01.2017 р. складає 26,9 тис.грн. Значними  залишаються борги за такими  підприємствами як:  КП "Грицівський РМЗ" - 474,5 тис.грн., ПрАТ "Шепетівський гранкар'єр "Пронекс" - 175,8 тис.грн., СТОВ "Полісся" - 97,1 тис.грн., що складає  майже 75,0% до загальної суми боргу.

Багато в чому ефективність стягнення заборгованості перед Фондом залежить від грамотно організованої роботи юридичної служби управління. Всю суму боргу перед Пенсійним фондом охоплено заходами примусового стягнення, юристи намагаються вплинути і на боржників, і на державних виконавців, аби пришвидшити процес по стягненню боргу. Як приклад таких ефективних дій можуть слугувати спільні з державними виконавцями виїзди до боржників для вилучення готівки, опису майна тощо. За результатом примусового стягнення заборгованості за І квартал 2017 року до Пенсійного фонду надійшло 5 тис.грн. у рахунок погашення боргу.

Водночас посилено співпрацю органів Фонду з органами державної влади, органами місцевого самоврядування  та соціальними партнерами щодо зменшення заборгованості перед Фондом. Зокрема, проведено 4 засідання комісії за участю управління Пенсійного фонду та боржників з питань забезпечення своєчасності сплати податків, зборів та інших обов'язкових платежів, 3 засідання робочої групи при начальнику управління, 3 спільних наради з відділом ДВС, 3 спільних наради з відділом ДВС та Шепетівською ОДПІ щодо стягнення єдиного внеску, 3 засідання комітету кредиторів з арбітражними керуючими підприємств – банкрутів щодо належного виконання процедур, пов'язаних з відновленням платоспроможності підприємств, прискоренням  ліквідаційних процедур, погашенням боргів та 3 засідання зборів кредиторів.

Особливою ділянкою роботи є робота з громадянами. Не секрет, що одним із якісних показників, який позитивно характеризує роботу управління, є рівень обслуговування відвідувачів. Тож, саме для забезпечення спрощення процедури отримання послуг, скорочення термінів надання та підвищення їх якості, в  управлінні у щоденному режимі функціонує приймальня для громадян, де протягом січня-березня 2017 року побувало 6706 відвідувачів. Під час проведення виїзних днів  працівниками управління  було прийнято 86 осіб.

З метою заощадження часу громадян, які звертаються на особистий прийом до управління забезпечено роботу «гарячої» та «прямої» телефонних ліній.  Так, протягом 3 місяців 2017 року  на "гарячу" телефонну лінію звернулось 133 особи на «пряму» - 15.