Розділ Шепетівка

Найбільша проблема шепетівських комунальників - несвоєчасна сплата за послуги

Автор 19 лютого 2012, 07:52

Без роботи працівники ко­мунальних служб не сидять ніколи, а взимку й поготів. Тим паче, що цього року зима прий­шла, хоч і з запізненням, проте з тріскучими морозами та сніго­вими завіями, які завдали ук­раїнцям, зокрема й шепетівчанам, чимало клопотів. Що вже й говорити про завантаженість роботою тих, у чиї обов’язки входить підтримання у належ­ному стані та ремонт житлово­го фонду міста. З огляду на це зустріч з керівниками управ­лінських компаній «Житло­фонд» та «Управдом» доводи­лося відкладати не один день. Коли ж Василь Цегеля та Ро­ман Тихончук нарешті знайш­ли вільну хвилинку, щоб роз­повісти нашим читачам про те­перішні проблеми своєї сфери, розпочали з нагального.

— Сьогодні наша найбіль­ша проблема, — говорить Ро­ман Миколайович, — не­своєчасна оплата населенням послуг компаній. Тому зараз, в умовах, коли потрібно вико­нувати значні обсяги робіт, працювати часто доводиться за кошти, залучені з інших дже­рел.

За словами Василя Цегелі, заборгованість шепетівчан перед «Житлофондом» наразі становить 328 тисяч гривень. Що заважає мешканцям міста платити за надані послуги — сказати важко. Можна лише припустити, що далися взнаки святкові витрати або ж моро­зи заважають дійти до каси...

Та попри все комунальни­ки працюють на повну силу. До уже звичних заяв з про­ханнями усунути несправності системи водопостачання, по­лагодити покрівлю, двері у під’їзді тощо, нині додалися звернення, так би мовити, се­зонного характеру, які насам­перед стосуються ремонту сис­тем теплопостачання, віднов­лення роботи замерзлих зли­вових каналізацій. Активно шепетівчани змінюють також міжкімнатні двері skidkadveri.net.ua/dveri-korfad-ot-2010-grn/.

—  Не усі шепетівчани, що живуть на останніх поверхах багатоквартирних будинків, пам’ятають про необхідність випускати повітря з системи.

Таким чином, без тепла зали­шаються не тільки вони, але й сусіди, — зазначає Василь Дмитрович.

Непокоїть директорів уп­равлінських компаній і ситуа­ція, що склалася довкола оп­лати за обслуговування мереж поза квартирами (підвальні приміщення, горища тощо). Бо нерідко власники осель з інди­відуальним опаленням(такиху житловому фонді міста 30%) не платять за цю послугу. Крім того, окремі мешканці багато­поверхівок, що опалюють до­мівки індивідуально, само­вільно встановили замість ко­лишніх стояків металопласти­кові труби, діаметр яких мен­ший від діаметра загального стояка. В результаті таких дій потерпають сусіди, які недоот- римуть тепло.

Повертаючись до пробле­ми оплати, не зайве згадати і про те, що до сьогодні тарифи на комунальні послуги зали­шаються на рівні минулоріч­них, хоча й не відповідають су­часним реаліям.

—   У тарифи закладено лише поточний ремонт, однак коли бачимо, що без капі­тального не обійтися, робимо і його, — розповідає Роман Тихончук, — адже житло в місті здебільшого не нове, мережі у будинках зношені. Звичайно, з огляду на брак коштів частіше доводиться просто латати труби чи покрівлі, які насправді погре­бують більш витратних ре­монтних робіт.'Тому уже вкот­ре звертаюся до шепетівчан з проханням вчасно сплачува­ти за послуги, які надають уп­равлінські компанії.

Усі ми знаємо, що зробити якісний ремонт в оселі сьо­годні коштує недешево, про­те коли йдеться про кому­нальників, навіть занижені тарифи не стають додатковим стимулом оплатити їх працю. А якість виконаних робіт, у якій насамперед мають бути зацікавлені шепетівчани, безпосередньо залежить від вкладених коштів.

О. Томашенко.

Останнє редагування 11 грудня 2019, 16:58
0
репостів
0
репостів