!!!НОВА ПОШТА РОЗРАХУНКИ КРЕДИТКОЮ

  • Anykey
  • Anykey аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
29 трав. 2018 14:24 - 29 трав. 2018 14:51 #118020 від Anykey

Dj Os пише: Ні, не банку. Це вибір нової пошти. А Приват зняв комісію, згідно своїх тарифів. Ви ж як знімаєте готівку у банкоматі за рахунок кредиту платите кошти. Це їх умови на які ви погодились.

Це риторичне питання первісності яйця чи курки. В даному випадку ні НП, ні банк одноосібно діяти не могли.
Останнє редагування: 29 трав. 2018 14:51 ким Anykey.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
29 трав. 2018 15:13 #118021 від Dj Os
Могли, НП власноручно може змінювати налаштування терміналу.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Anykey
  • Anykey аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
29 трав. 2018 16:06 #118022 від Anykey

Dj Os пише: Могли, НП власноручно може змінювати налаштування терміналу.

Ні в якому разі. Це робить лише банківська установа, і лише за заявкою клієнта.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
29 трав. 2018 16:13 #118023 від Dj Os
Навіть якщо це так, ти сам відповів на своє питання "лише за заявкою клієнта."

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Anykey
  • Anykey аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
29 трав. 2018 16:46 #118024 від Anykey
Це я для тебе спеціально розжував:)

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Vent
  • Vent аватар Автор теми
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
01 черв. 2018 07:39 - 01 черв. 2018 07:48 #118037 від Vent
Це саме мені казали і ощад банк і приват банк, що звернутися на нову пошту до начальства щоб вони в свою чергу звернулися до банка термінала (в даному випаду ОЩАД) і передали інформацію про необхідність налаштування терміналу, що було з пятого разу почуто і при мені відбувся телефоний дзвінок, на що спеціалістка!!! ощада сказала що все вірно і в таких операціях обовязково знімаєтья комісія навіть на терміналах приватбанку, що є чистою брехнею! І не стала далі навіть розмовляти. Просто мені скормили оцю брехню.
Коли Я просив дати мені номер телефона спеціаліста ОЩАДБАНКУ по терміналах, нова пошта сказали що не мають права цього робити.
Розумієте всю абсурдність ситуації? ;)

В мене не чесно (неправильно налаштованим терминалом) завдали збитку на пів тисячі грн і сказали образно "йди в жопу в нас все вірно, шукай крайніх але не нас" і в тому вина на мою думку всіх учасників -
1. Нова Пошта яка навіть не знала і не добивається вирішення цієї ситуації, єдине що вони кажуть що не несуть відповідальності за банківські операції;
2. приватбанку що не бореться за своїх клиєнтів, щоб провести розслідування з ощадом і добитися про їх невірно налаштований термінал і тим можливо відшкодувати аби хочаб добитися від ощаду перелаштування, хоча з другого боку комісія 4% нахаляву )));
3. ОЩАДБАНКУ який не визнає цієї потреби і навіть більше наклепує на іншій банк що в них так само, хоча Всім хто користувався цією послугою відомо обратне.

P.S. ми те де ми живемо... нам про це нагадують
Останнє редагування: 01 черв. 2018 07:48 ким Vent.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
01 черв. 2018 11:21 #118038 від Шепетівчанин
Вент, спробуй написати не в відділені скаргу, а десь на сайті в них, в головну підтримку чи т.п. Вони більш зацікавленні в збережені репутації, так як на місці нікому не цікаво сраку піднімати коли і так все працює.

Так само і в ОщадБанк, мудаки рідкісні там працюють, де їх тільки беруть дивуюсь. Поки не прийдеш не тикнеш носом в їх правила і скаргою не налякаєш хер шо зроблять.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Vent
  • Vent аватар Автор теми
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
01 черв. 2018 14:47 #118045 від Vent
тількі що звідти 3 години часу витратив виїздив надцять км, і послали мене в......

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
16 черв. 2018 19:32 #118140 від Шепетівчанин
Сьогодні і я попав на таку комісію, карта монобанку. Відділення №3, оператор зліва.
Зняло близько 60грн комісію, як за переказ з карти на карту кредитних коштів.

Сказали що з такою проблемою в них вже хтось був, і їх повідомили що це виправили, на ділі все так і залишилось. Сказали наступного разу оплачувати через термінал приватбанку, у іншого оператора.

В книгу скарг не писав бо спішив, зараз жалкую, тому що треба щоб такі звернення були масові, може тобі щось виправлять. Мелочь, але не дуже приємно.

Для цікавості написав в підтримку свого банку, ось відповідь:

Платіж був проведений під даним МСС кодом 6538. За пошуку в інтернеті, можна помітити, що даний МСС код відноситься до перекладів на карти - Грошові перекази MasterCard MoneySend Funding
В даному випадку, попередження має бути від Нової пошти, так як ми заздалегідь не можемо знати процедуру проведення платежу, і виправити або як то попередити клієнтів також немає можливості :(

Ці користувачі подякували: Dj Os

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
16 черв. 2018 19:52 #118142 від Dj Os
Так саме смішне, що проблема не локальна і зустрічається по всій Україні. Але щось кіпішу особливого я досі не помітив.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Час відкриття сторінки: 0.178 секунд
0
репостів
0
репостів