Провайдер

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
22 січ. 2016 12:56 #104664 від Dj Os
Відповідь від Dj Os у темі Провайдер
То де ж це підвищення? Просто змінили тарифну сітку. Навпаки дешевше стало.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
22 січ. 2016 13:53 #104665 від НЕкремлебот
Відповідь від НЕкремлебот у темі Провайдер
Чи то я щось не так зрозумів, чи то в мене ще йшвидкісь підвищиться в півтора рази, а плата аж на дев"ять гривень. Так що гріх жалітись))

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Anykey
  • Anykey аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
22 січ. 2016 15:32 - 22 січ. 2016 15:32 #104667 від Anykey
Відповідь від Anykey у темі Провайдер
Та я особливо і не жаліюсь, причини пояснив вище. Спробую поки що X-city акційний X60+ на півроку, а там буде видно.
Останнє редагування: 22 січ. 2016 15:32 ким Anykey.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  •  аватар
  • Відвідувач
  • Відвідувач
22 січ. 2016 20:13 #104671 від
Відповідь від у темі Провайдер
Повністю згідна

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
22 січ. 2016 21:50 - 22 січ. 2016 21:57 #104673 від НЕкремлебот
Відповідь від НЕкремлебот у темі Провайдер
Дома сам сижу на х-сіті 60+. Швидкості для моїх потреб - вище криші))) З вересня не було жодних проблем, швидкість саме та що була заявлена (тобто не до 60, а 60), підключення відбулось буквально за один день після уточнення. На час підключення в мене були проблеми, переносилося три рази. Ніяких претензій з боку провайдера, абсолютне розуміння клієнта, дуже задоволений (ще й кабеля десяток метрів на халяву отримав). Раджу всім. Єдиний нюанс - при оплаті в центрі (на ГНС) кошти не поступають одразу на рахунок, а видається код, який потім необхілно внести на свій рахунок в особовому кабінеті. Начебто дріб'язок, але не всім клієнтам зрозуміло.
Останнє редагування: 22 січ. 2016 21:57 ким НЕкремлебот.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
22 січ. 2016 22:02 #104674 від НЕкремлебот
Відповідь від НЕкремлебот у темі Провайдер

Olja пише: Повністю згідна

З чим саме?

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  •  аватар
  • Відвідувач
  • Відвідувач
22 січ. 2016 22:04 #104675 від
Відповідь від у темі Провайдер
це не провайдер вимикає світло. і вони не винні що періодично світло пропадає.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  •  аватар
  • Відвідувач
  • Відвідувач
22 січ. 2016 22:16 #104677 від
Відповідь від у темі Провайдер

Olja пише: Повністю згідна

Чи то я щось не так зрозумів, чи то в мене ще йшвидкісь підвищиться в півтора рази, а плата аж на дев"ять гривень. Так що гріх жалітись))

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
22 січ. 2016 22:21 #104679 від НЕкремлебот
Відповідь від НЕкремлебот у темі Провайдер

olja пише:

Olja пише: Повністю згідна

Чи то я щось не так зрозумів, чи то в мене ще йшвидкісь підвищиться в півтора рази, а плата аж на дев"ять гривень. Так що гріх жалітись))

Ну... Чекаєме першого лютого, що нам виставлять))))

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Anykey
  • Anykey аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
23 січ. 2016 14:17 #104700 від Anykey
Відповідь від Anykey у темі Провайдер

Анонімність пише: це не провайдер вимикає світло. і вони не винні що періодично світло пропадає.

Це зрозуміло. Але провайдер має оперативно відслідковувати стан свого обладнання, а не робити це лише після дзвінків клієнтів.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Час відкриття сторінки: 0.217 секунд
0
репостів
0
репостів